تاریخ انتشار: 06 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

طی مراسمی و با حضور شهردار و نماینده مردم قم در مجلس؛از کارت هوشمند شهرداری رونمایی شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مراسم رونمایی از کارت هوشمند شهرداری قم با حضور شهردار و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش شهرنیوز، در این مراسم که همزمان با مراسم گرامیداشت روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، شنبه شب در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، علاوه بر دلبری و امیرآبادی، شهردار و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر قم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و جمعی از مدیران کل استان ومدیران و پرسنل شهرداری قم حضور داشتند.
پس از سخنرانی امیرآبادی و دلبری و نیز کمال‌زاده و بیاتی از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین فلاح، رئیس کانون دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور، مراسم رونمایی از کارت هوشمند شهرداری برگزار شد.
به گفته نسرین‌پور رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری شهرداری قم، در فاز نخست این طرح، کارت هوشمند برای کارکنان شهرداری صادر می‌شود ولی تا پایان سال جاری سایر شهروندان نیز صاحب این کارت خواهند شد.
در این مراسم فاز اول طرح خدمات هوشمند شهرداری قم هم وارد مرحله عملیاتی شد؛ در این فاز دو نوع خدمت الکترونیک یعنی صدور مرخصی برای رانندگان تاکسی و پرداخت عوارض خودرو در قالب برون‌سپاری به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می‌شود اما تا دهه فجر امسال، هفت خدمت دیگر نیز مشمول این طرح خواهند شد.
انتهای پیام/

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.