شهردارقم:

کوچکترین آسیب جانی یا مالی به شهروندان به دلیل قصور مدیریت شهری حلاوت تمامی تلاش های همکارانمان را ت...

تاریخ انتشار: 07 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیریت شهری در قبال جان و مال شهروندان احساس مسئولیت می کند/ هر گونه قصور و اشتباه شهرداری و دیگر دستگاههایی که مسئول ایمنی و جان شهروندان هستند، پذیرفتنی نیست
شهردار قم با بیان اینکه هر گونه قصور و اشتباه شهرداری و دیگر دستگاههایی که مسئول ایمنی و جان شهروندان هستند پذیرفتنی نیست، گفت: کوچکترین آسیب جانی یا مالی به شهروندان به دلیل قصور مدیریت شهری حلاوت تمامی تلاش های همکارانمان را تلخ می‌کند.
محمد دلبری شهرداری را در قبال جان و مال مردم مسئول دانست و افزود: مدیریت شهری تمامی مساعی خود را در راستای خدمت رسانی بی عیب و نقص و به دور از هر گونه تساهل در خدمت رسانی متمرکز کرده است.
وی مطالبات مردم از مدیریت شهری را به عنوان ارزشی والا برای این نهاد خدمت رسان دانست و تصریح کرد: پرسنل خدوم شهرداری در همه ایام سال بی وقفه به خدمت رسانی مشغولند اما جشن روز شهرداری و حلاوت و شیرینی خدمت برای مدیریت شهری زمانی است که لبخند رضایت و شادی بر گونه های شهروندان دیده شود.
دلبری با اشاره به اینکه تعاملات سازمان ها و نهاد های مسئول بایکدیگر به خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان منجر می‌شود، اظهار داشت: نباید نا هماهنگی ها میان دستگاههای اجرایی مانع خدمت رسانی صحیح به مردم شود.
وی در ادامه با اشاره به مسئولیت پذیری پرسنل خدوم شهرداری نسبت به سازمان متبوع خود و به تبع آن شهروندان، خاطر نشان کرد: هر کدام از پرسنل شهرداری با توجه به رسالت خطیری که بر آنها واگذار شده است نسبت به انجام وظیفه خود به طور مناسب دارای مسئولیت هستند و در صورت هرگونه قصور در خدمت رسانی باید مسئولیت خطای خود را پذیرا باشند.

Click here to Reply, Reply to all, or Forward

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.