بهره‌برداری از پایانه مسافربری پردیسان همزمان با عید سعید فطر
شهردار منطقه ۸ قم خبر داد:

بهره‌برداری از پایانه مسافربری پردیسان همزمان با عید سعید فطر...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

عبدالله سلیمانی با اشاره به پایانه مسافربری پردیسان اظهار کرد: این پایانه در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع واقع در تقاطع بلوار شهروند و دانشگاه کنار ساختمان جدید الاحداث شهرداری منطقه احداث شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ میلیون تومان برای احداث این پایانه مسافربری هزینه شده است، گفت: پایانه مسافربری پردیسان اختصاص به اتوبوس و تاکسی دارد و دارای ایستگاه وی آی پی به طور مجزا برای بانوان و آقایان است.

شهردار منطقه هشت قم خاطرنشان کرد: اکنون پایانه مسافربری پردیسان دارای پیشرفت ۹۶ درصدی بوده که بحث درهای ورودی آن باقی مانده است و در عید سعید فطر با حضور شهردار قم و مدیران دیگر افتتاح می‌شود و کل پردیسان را زیرپوشش خود قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: همزمان با افتتاحیه پایانه پردیسان، هماهنگی شده تا خطوط سریع السیر اتوبوس این مسیر افزایش پیدا کند و برای نخستین بار با هماهنگی با بخش خصوصی تاکسی‌های ویژه‌ای برای داخل پردیسان طراحی شده است.

وی با اشاره به اهداف احداث پایانه مسافربری پردیسان گفت: پیش از این در بحث مطالعات حمل و نقل بسیاری از بخش‌های پردیسان را نمی‌‌توانستیم با اتوبوس سرویس‌دهی کنیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بافت جمعیتی پردیسان توسعه ناموزون داشت و با بررسی مشاهده شد که نیاز است که پایانه‌ای باشد که مسافران داخل پردیسان به این پایانه منتقل شوند و از آن پایانه مسافربری به داخل شهر و بالعکس بتوانند تردد کنند.

وی یادآور شد: در این پایانه امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که به مرور زمان احداث می‌شود و فعلا سرویس بهداشتی و نمازخانه احداث شده و ایستگاه وی آی پی با سیستم گرمایش و سرمایش به صورت مجزا برای بانوان و آقایان در حال احداث است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.