مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اصفهان خبر داد:

راه اندازی مرکز تعمیرات و نگهداری سامانه هوشمند تاکسی

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از راه اندازی مرکز تعمیرات و نگهداری سامانه هوشمند تاکسی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، حسن سقایی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با افزایش روز افزون خودروهای تاکسی به سامانه هوشمند نیاز به محل دیگری برای تعمیرات و پشتیبانی این سامانه بود که این مرکز در بزرگراه شهید خرازی در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر راه اندازی شد.
وی با اشاره به اهداف راه اندازی این مرکز عنوان کرد: هدف از راه اندازی این مرکز سرعت بخشیدن به روند تجهیز ناوگان و تسهیل در دسترسی تاکسیرنان برای بروز رسانی و تعمیرات سامانه هوشمند تاکسی است و در حال حاضر تاکسیرانان برای نصب و راه اندازی سامانه به سایت نصب واقع در محل سازمان تاکسیرانی و برای تعمیرات به مرکز مذکور مراجعه می­نمایند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ خودرو تاکسی به سامانه هوشمند مجهز شده اند که این روند روبه رشد ادامه خواهد داشت و در حال حاضر ۴۰ درصد ناوگان تاکسیرانی با سامانه هوشمند به شهروندان خدمات رسانی می کنند.
سقایی گفت: طرح سامانه هوشمند تاکسی تحول بزرگی در امر حمل و نقل درون شهری است و شهر اصفهان در این حرکت بزرگ پیشگام بوده است.
وی با اشاره به ویژگی های سامانه هوشمند تاکسی ادامه داد: یکی از خدمات سامانه، صدور مرخصی غیرحضوری است که این خدمت برای تاکسیرانان امر بسیار مهمی می­باشد زیرا دیگر نیاز به حضور در محل سازمان تاکسیرانی برای دریافت مرخصی ندارند و از طریق سامانه هوشمند می­توانند درخواست مرخصی نمایند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.