شهردار منطقه 10 اصفهان؛

آزادسازی چشمه مرغاب با ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال انجام است...

تاریخ انتشار: 21 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۱۰ اصفهان از تملک و آزادسازی چشمه مرغاب با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، مسعود نریمانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: چشمه مرغاب و چشمه راران از فضاهای سبز خطی موجود در منطقه ۱۰ می باشند که در سال جاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت آزادسازی و تملک چشمه مرغاب اختصاص داده شده است.
وی اذعان داشت: آزادسازی چشمه راران و چشمه مرغاب به طور همزمان در حال انجام است به طوریکه آزادسازی چشمه مرغاب تا سال آینده انجام و بعد از آن آزادسازی چشمه راران باتوجه به اینکه به بودجه و زمان بیشتری نیاز دارد و چندین سال طول می کشد با جدیت بیشتری آغاز می شود.
شهردار منطقه ۱۰ اصفهان با بیان اینکه قسمت کمی از آزادسازی چشمه مرغاب حدفاصل خیابان سروش تا میدان شهید فهمیده باقی مانده است اذعان داشت: قسمت زیادی از آزادسازی این محدوده انجام شده و بر اساس خط بدنه مصوب مابقی پلاک هایی که حریم این نهر را تصرف کرده آزادسازی می شود و فضای سبز و معبر آن انجام می گردد.
نریمانی عنوان کرد: اولویت اول ما اتمام آزادسازی و تملک چشمه مرغاب است ولی برای آزادسازی چشمه راران نیز اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در بودجه سال جاری در نظر گرفته شده است که تامین روشنایی آن در حال انجام می باشد.
اداره ارتباطات رسانه ای
روابط عمومی شهرداری اصفهان

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.