- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

عملیات آسفالت و لکه گیری معابر سطح شهر، تا پایان سال ۹۳ ادامه می یابد

مهندس محمدابراهیم عباسی شهردار اراک با بیان این که عملیات آسفالت و لکه گیری معابر سطح شهر تا پایان سال ۹۳ ادامه می یابد اظهار داشت: شهرداری اراک در اواخر سال گذشته و آغاز سال ۹۳ با الویت بندی اجرای طرح آسفالت در دو مرحله لکه گیری (کوتاه مدت) و اصلاح (بلند مدت) نسبت به مرمت معابر اقدام نموده که الحمداله این طرح در حال حاضر با مدیریت جهادی به پیش می‌رود،که در این راستا رکورد تولید و پخش آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۳۸ هزار تن بوده است.
وی عنوان کرد: شهرداری اراک اجرای طرح گسترده عملیات آسفالت را از ابتدای سال ۹۳ آغاز کرده و با عزم جدی در این راستا تلاش خواهد کرد تا معابری را که نیاز به اصلاح جزئی دارد را با لکه گیری و معابری که نیاز به اصلاح کلی دارد با پخش مجدد و گسترده آسفالت مرمت و بازسازی نماید.
شهردار اراک همچنین با اشاره به اینکه وضعیت نامطلوب معابر شهری و خیابان‌های شهر از اساسی‌ترین مشکلات این شهر است، ادامه داد: انجام اقدامات مناسب در راستای آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر جزو اقدامات اساسی شهرداری است که بسیج تمامی نیروها، امکانات و خدمات برای اجرای این طرح را می‌طلبد.
مهندس عباسی در ادامه افزود: یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان، تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۸ هزار تن آسفالت در معابر مختلف سطح شهر پخش و اجرا شده است.
وی با بیان اینکه در سال جدید رسالت شهرداری در عمران و آبادانی و خدمات رسانی به شهر و شهروندان سنگین تراست، بیان کرد: نامناسب بودن آسفالت معابر سطح شهر یکی از بزرگترین مشکلات شهری بوده، که شهرداری اراک از ابتدای سال ۹۳ با جدیت مسوولان اجرایی و همت ویژه مجموعه حوزه معاونت فنی و عمرانی و سازمان خدمات موتوری، با اقدامی بی‌سابقه بر اساس طرح بزرگ آسفالت، امیدوار است خدمات شایسته‌ای را به شهر و شهروندان ارائه کند.
شهردار اراک در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت اقدامی ارزشمند در راستای بهبود کیفیت محیط شهری است، ادامه داد: اجرای طرح گسترده پخش آسفالت به منظور روان‌سازی تردد در سطح شهر همچنین تسریع در نقل و انتقالات روزانه شهروندان، رویکرد مهمی است که از ابتدای سال جاری با جدیت دنبال شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای پروژه‌های متعدد آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهری، عملیات پیاده روسازی و جدول گذاری در بسیاری از کوچه‌ها نیز انجام شده، همچنین در کنار این مهم عملیات خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی خیابان های سطح شهر پس از اتمام پخش آسفالت نیز اجرا شده است.
مهندس عباسی همچنین در پایان با بیان این مهم که تقویت بنیه شهری مهم‌ترین هدفی است که شهرداری مدنظر دارد و در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهر، برای توسعه شهری کوشا باشیم.