تاریخ انتشار: 22 جولای 2014 - اخبار

بیانیه شهرداری زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .

حضور یکپارچه امت اسلامی و سایر ملت‌های آزاده و حق طلب در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که جامعه جعلی و موزاییکی اسراییل به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رؤیای خاورمیانه بزرگ و تئوری شیطانی “اسرائیل از نیل تا فرات ” دشمنان اسلام در آینده‌ای نه چندان دور بایستی تماشاگر محض “احیای فلسطین از بحر تا نهر” شوند .

ما کارکنان شهرداری زنجان در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را از حوادث اخیر غزه محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مردم مظلوم و مبارزان فلسطینی باشند .

روز جمعه، جای جای میهن اسلامی جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیور و غیرت‌مند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد و این پیام را به جهانیان بویژه جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام عزیز ابلاغ خواهد کرد که ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچگاه از فلسطین بعنوان مسأله اول جهان اسلام و نیز مسأله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.