تاریخ انتشار: 23 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

شهردار منطقه ۵ مشهد:ضرورت طرح ایده براساس واقعیت‌های موجود جامعه...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۵ مشهد در نشست با رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد عنوان کرد:

جوان بودن یک کشور علیرغم اینکه مشکلاتی را همراه دارد اما پتانسیل‌های بسیاری را نیز در خود دارد و ما باید از این موضوع بهترین استفاده را ببریم و از طریق گروه مشاوران جوان پل ارتباطی جوانان و شهرداری را تقویت کرد.

شهردار منطقه ۵ مشهد گفت: باید ایده‌ها بر طبق واقعیت‌های موجود مطرح شود

.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن هدایتی در نشست هم‌اندیشی با گروه مشاوران جوان شهرداری اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران با توجه به رشد جمعیت کشور ما از کشورهای جوان محسوب می‌شود و به همین جهت دارای ظرفیت‌های بسیاری است.
وی با تاکید بر وجود ظرفیت‌های جوانان ادامه داد: جوان بودن یک کشور علیرغم اینکه مشکلاتی را همراه دارد اما پتانسیل‌های بسیاری را نیز در خود دارد و ما باید از این موضوع بهترین استفاده را ببریم و از طریق گروه مشاوران جوان پل ارتباطی جوانان و شهرداری را تقویت کرد.
شهردار منطقه ۵ مشهد در خصوص حاشیه نشینی در شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهر مشهد بیشترین میزان حاشیه نشینی را دارد باید به رفع این مشکل پرداخت.
هدایتی افزود: یکی از مسائلی که گریبان‌گیر شهرها و کشورها است بحث حاشیه نشینی است و حتی در کشورهای پیشرفته نیز این معضل وجود دارد اما باید با این معضل به طور جدی مقابله کرد زیرا حاشیه نشینی مشکلات زیادی را در حوزه‌های مختلف ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: در جامعه‌ای که در آن قرار داریم و هر روز که می‌گذرد با روز قبل فاصله زیادی دارد باید برنامه‌ریزی دقیقی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشیم و گرفتار کار هیاتی و روزمرگی نشویم و برای تحقق تمامی امور و اهداف همراه با یک برنامه‌ریزی مدون پیش برویم.
شهردار منطقه ۵ مشهد گفت: یکی از مباحث دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که مشورت‌هایی که مطرح می‌شود عملیاتی و قابل اجرا باشد و در فضایی ایده‌آل نباشد بلکه ایده باید بر طبق واقعیت‌های موجود مطرح شود.
هدایتی در خصوص فعالیت در بحث فرهنگی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث فرهنگ است و در این خصوص باید خیلی کار شود زیرا اگر دشمن بتواند از این رخنه‌ها استفاده کند می‌تواند به اهداف خود برسد.
وی با بیان اینکه امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم، ادامه داد: باید اولویت کارها بحث فرهنگ باشد و به طور جد در مقابل تهدیدهایی که از سوی دشمن می‌شویم، ایستاد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.