ساماندهی تبلیغات محیطی و صنفی خیابان امام خمینی(ره) به عنوان پایلوت
شهردار کلان شهر اراک خبر داد:

ساماندهی تبلیغات محیطی و صنفی خیابان امام خمینی(ره) به عنوان پایلوت...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مهندس محمدابراهیم عباسی شهردار اراک طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پیام بلدیه از ساماندهی تبلیغات محیطی و صنفی خیابان امام خمینی(ره) به عنوان پایلوت در شهر اراک خبر داد و افزود: در راستای طرح جامع مبلمان و زیباسازی شهری، ساماندهی و بهبود نمای معابر و شوارع و همچنین ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری، طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی صنوف خیابان حضرت امام (ره) در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی درادامه با بیان اینکه برای انجام هر کاری طی کردن مراحل قانونی آن الزامی است، گفت: در اجرای این طرح نیز پیش از هر اقدامی می‌بایست اطلاع رسانی صورت گیرد تا شهروندان برای اعمال تغییرات آماده شوند. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم که طوری پیش برویم تا حقی از مردم ضایع نگردد.
شهردار اراک همچنین به اقدامات صورت گرفته در این رابطه اشاره کرد و گفت: در این راستا مذاکراتی با کسبه و مغازه داران این خیابان و همچنین اتاق اصناف انجام شده تا از این طریق اطلاع رسانی صورت گیرد و طرح با یک هماهنگی گسترده و روند درست و اصولی پیش رود.
مهندس عباسی در ادامه با اشاره به اهمیت ساماندهی خیابان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از خیابان های اصلی شهر اراک، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر شهرداری با اولین قدم خود در راستای اجرای این طرح، عملیات پیاده روسازی خیابان را آغاز نموده و در مرحله بعدی نیز به ساماندهی تبلیغات محیطی و صنفی می پردازد.
شهردار اراک همچنین با بیان اهمیت بالای خیابان حضرت امام خمینی (ره) از حیث موقعیت مکانی و واقع شدن در مرکز شهر ابراز امیدواری کرد و افزود: امید است تا با مشارکت و همراهی همه مردم، اجرای این طرح که بعنوان پایلوت در دستور کار شهرداری اراک قرار گرفته است نتیجه و بازخورد خوب و مطلوبی داشته باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: خیابان حضرت امام (ره) یکی از مسیرهای پرتردد شهر اراک می باشد از این رو رسیدگی به نمای بصری، تبلیغات محیطی و هر آنچه سیما و منظر شهری پیرامون این خیابان را در سیطره خود دارد توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.
مهندس عباسی شهردار اراک تصریح کرد: قطعا بعد از اتمام عملیات ساماندهی خیابان حضرت امام خمینی (ره)، ساماندهی مابقی خیابان های سطح شهر اراک با تمایل و درخواست از سوی شهروندان در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.
وی در پایان سخنان خود از شهروندان در خواست نمود که در مرحله پایانی ساماندهی این خیابان که اجرای نظافت عمومی می باشد، شهرداری را یاری رسانندتا با همکاری شهروندان عزیز شاهد شهری، آباد و زیبا باشیم.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.