تاریخ انتشار: 25 جولای 2014 - اخبار

تقدیر شهردار اهواز از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لِأَنفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَهِ لِیَسُوؤُواْ وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُواْ الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّهٍ وَلِیُتَبِّرُواْ مَا عَلَوْاْ تَتْبِیرًا (آیه ۷ _ سوره مبارکه اسراء)

سلام و صلوات بر روح بزرگ امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و درود خدا بر رهبر معظم انقلاب و مردم بزرگ و ولایتمدار خوزستان عزیز بویژه روزه داران غیرتمند اهوازی که بار دیگر نشان دادند فهم دشمنانشان در شناخت بینش و بصیرت آنان بسیار حقیر و ناچیز است. ملتی که غیور و دشمن شناس است و نظر دشمنان، هیچ‌گاه اهمیتی برای آنان نداشته و همیشه ثابت کرده اند پرچمی که امام راحل و شهیدان بر افراشته اند هرگز بر زمین نخواهند گذاشت.
بار دیگر مردم بصیر و انقلابی اهواز سرافراز همانند دیگر آحاد ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) به صحنه آمدند تا با شرکت خود در راهپیمایی روز قدس به فرموده رهبر عظیم الشأن انقلاب (مدظله العالی ) توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند و موجبات پیشرفت و صیانت هر چه بیشتر کشور را فراهم نمایند.
ولایتمداران اهوازی با حضور شعورمند و پرشور خود در راھپیمایی روز جھانی قدس حماسه ای بزرگ آفریدند و برگ زرین دیگری بر صحیفه پرافتخار غیرت وشرف خود افزودند و مُھر بطلان دیگری بر رؤیاھای تعبیرناشدنی سردمدارانغربی و صھیونیستی زدند.
اهوازقهرمان و بصیر، ھمگام با مسلمانان و حق طلبان سراسر ایران اسلامی،در روز جھانی قدس ۱۳۹۳- روزی که ایامش عزیزترین روزھای خداوند ھستند و شبھایش لیالی قدر نامیده شده و فرشتگان الھی و ارواح طیبه تا سپیده سحر بر زمینیان نازل می شوند- پرچمی را در سراسر آفاق گیتی برافراشت که خط روشنیاز آرمان رھایی قدس شریف بر جبین آن نقش بسته بود.
آفرین بر چنین ھمت و حمیّتی که استغاثه مظلومان فلسطینی را به گوش جان شنید و بدان لبیک گفت و در روز جھانی قدس ھر چه فریاد در گلو داشت بر سرآمریکای جھانخوار و اسرائیل جنایتکار فروبارید تا پیام خفت و ذلت اشغالگران را به گوش ھمه جھانیان برساند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.