شهردار ارومیه در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمود.
تاریخ انتشار: 26 جولای 2014 - اخبار, از سراسر ايران

شهردار ارومیه در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمود....

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

تقدیر و تشکر شهردار ارومیه از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

محمد حضرت پور در پیامی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد مسلمانان را به تصویر کشید گفت: دشمنان اسلام و صهیونیسم امروز بار دیگر اتحاد و یکپارچگی مسلمانان جهان را مشاهده نمودند و دیدند که مردم سلحشور و انقلابی ایران اسلامی با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور در صحنه های حماسی دین خود را ادا و خشم خود را به جهانیان نشان دادند.

شهردار ارومیه در ادامه سخنانش اظهار داشت: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، فلسطین پاره تن اسلام است، ما نیز با تمام وجود از مقاومت های مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کرده و خواهیم کرد.

ایشان با اشاره به اینکه قدس شریف نماد حیات دین است، گفت: قدس الشریف به معنای واقعی در همه جهان نماد حیات دین مبین اسلام است و حمایت از آن یک تکلیف دینی است.

محمد حضرت پور همچنین با تقدیر و تشکر از مردم ایران اسلامی اظهار داشت: بنده به عنوان سرباز مقام معظم رهبری بر خود وظیفه می دانم تا از حضور پرشور مردم ایران اسلامی علی الخصوص مردم شریف و انقلابی شهر ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمایم.

گفتنی است که مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم خود را به دشمنان اسلام نشان دادند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.