روز قدس روز اسلام است؛

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: 27 جولای 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

فریاد بلند ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان خواهد داد که مردم ما همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی که همان حمایت از مستضعفین و استکبارستیزی است،وفادار هستند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به این موضوع افزود: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، خدمتگذاران مردم در شهرداری منطقه سه نیز دوشادوش قشرهای مختلف مردم روزه دار، در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس حض.ر یافتند تا بار دیگر ضمن لبیک گفتن به فرامین امام راحل و محکومیت جنایات اسرائیل در غزه، خواهان پایان پذیرفتن حملات رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین شوند.
وی خاطرنشان کرد: مساله فلسطین یک مساله جهانی است و همه گروه ها و مردم آزادی خواه جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از ظلم و ستم ظالمان دنیا اعلام می کنند.
وی با اشاره به شرایط خاص مردم مظلوم فلسطین در رمضان سال جاری اظهار داشت: این حضور پرشور تاثیر مستقیمی بر افزایش روحیه مقاومت مردم فلسطین خواهد داشت و اینکه همواره مردم ایران حامی آنها هستند قوت قلبی است برای استمرار انتفاضه تا پیروزی نهایی.
گفتنی است مدیران،مسئولین و پرسنل شهرداری منطقه سه به همراه شهروندان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کردند وحمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کرده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و جنایتکار را محکوم کردند.
http://zone3.mashhad.ir/news/1066678-برگزاری-راهپیمایی-روز-جهانی-قدس.html
http://zone3.mashhad.ir/media_gallery/1065685-راهپیمایی-روز-جهانی-قدس-مردادماه.html

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.