- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

تقدیر و تشکر مدیران شهری مجن از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری : امام جمعه ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مجن در پیامی از حضور پرشور مردم ولایتمدار مجن در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمودند.
متن پیام به شرح ذیل است :
{در روز جهانی قدس شاهد خلق حماسه ای دیگر بودیم . شما مردم ولایتمدار ، بصیر و همیشه در صحنه مجن ؛ “امسال با شکوه تر از سنوات گذشته با آگاهی و بصیرتی قابل ستایش ضمن خلق حماسه ای دیگر جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل باخلف صالحش ولی امرمسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ایی (مد ظله العالی) تجدید بیعت نمودید وثابت کردید که دردفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین همچنان پایدار و استوارهستید .”برخود می بالیم که شما مردم مومن در کنار ملت بزرگ ایران و مسلمانان و آزاده های جهان ، با سردادن شعار مرگ براسرائیل و مرگ برآمریکا در این مراسم بار دیگر نشان دادید که برای دفاع از اسلام و همه مسلمانان بخصوص ملت مظلوم فلسطین آماده اید و با این اقدام محکومیت اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان، زنان و مردم بی دفاع غزه را به گوش جهانیان رسانیده اید.
درپایان ضمن تحسین و ارج نهادن به شور شعور راهپیمایان روز جهانی قدس، از شما مردم فهیم و با ایمان مجن که با ترسیم نمودن چهره زیبایی از اتحاد و بصیرت مسلمانان ، موجبات نا امیدی و ترس دشمنان اسلام و ایران اسلامی را فراهم نمودید تقدیر و تشکر می نمائیم.
امام جمعه، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر مجن}