- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

در بودجه ی سال ۹۳ حدود ۱۶ میلیارد جهت اجرای برنامه ها و طرح های فضای سبز پیش بینی شده است که این امر برای اولین بار در شهرداری زاهدان رخ داده است

شهردار زاهدان گفت : با توجه به اولویت بندی و بررسی پتانسیلها و ظرفیتهای موجود ، یکی از برنامه های ما استفاده از پارکهای موجود است لذا موضوع بازسازی و ارتقای کیفیت آنها جزء برنامه های ما قرار گرفته است و انشاءا… بعد از آن سراغ ایجاد پارکهای جدید خواهیم رفت لذا در تلاش هستیم تا با بهسازی و بازسازی پارکهای موجود در نقاط مختلف شهر بتوانیم در خدمت شهروندان عزیز باشیم .
دکتر سید مسلم سید الحسینی اظهار داشت : در تلاش هستیم تا ارائه ی خدمات به صورت عادلانه و برابر در تمامی نقاط شهر صورت گیرد لذا با همین استراتژی موضوع فضای سبز شهری را که یکی از مهمترین خواسته های شهروندان عزیز می باشد دنبال خواهیم کرد .
وی افزود : در همین راستا و در مدت کوتاهی حدود ۱۶ پارک محله ای در نقاط مختلف شهر بازسازی شده اند که از این میان می توان به پارک شهید جواد نیکو ، پارک بهمن ، پارک گلستان و پارک شریعتی شمالی اشاره کرد همچنین احداث یک پارک در منطقه ی مهر شهر مراحل پایانی خود را سپری می کند و انشاءا… تا پایان مرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید .
وی تصریح کرد : در بودجه ی سال ۹۳ شهرداری زاهدان حدود ۱۶ میلیارد جهت اجرای برنامه ها و طرح های فضای سبز پیش بینی شده است که این امر برای اولین بار در شهرداری زاهدان رخ داده است .
وی گفت : از بودجه ی در نظر گرفته شده برای فضای سبز مقدار ۸ تا ۱۰ میلیارد برای حفظ و نگهداری و مابقی آن برای توسعه ی آن اختصاص یافته است .
شهردار زاهدان بیان داشت : برای پارکهایی مانند پارک ملت ، کوهستان پارک و پارک ولایت برنامه های جداگانه ای تدوین گشته که در حال اجراست .