در پایان رقابت هشت تیم؛ سازمان اتوبوسرانی قهرمان فوتسال جام رمضان شهرداری آبادان شد

در پایان رقابت هشت تیم؛ سازمان اتوبوسرانی قهرمان فوتسال جام رمضان شهرداری آبادان شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شب‌های ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوب مغتنمی بود تا در کنار توجه به مسائل مذهبی، عرفانی و معنوی، اقشار مختلف جامعه، قسمتی از وقت خود را به ورزش و تقویت قوای جسمانی اختصاص دهند. در این ماه کارکنان شهرداری آبادان نیز در قالب ۸ تیم‌ و در دو گروه در رقابت‌های جام رمضان امسال شرکت کرده و تلاش زیادی برای کسب عنوان قهرمانی از خود نشان دادند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، تیم فوتسال سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان در پایان این مسابقات با کسب برتری مقابل حریفان خود موفق به کسب عنوان نخست رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرداری آبادان شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
امسال نیز رقابت‌های فوتسال جام رمضان شهرداری به همت مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در زمین چمن مصنوعی شهدای شرکت نفت برگزار شد و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در این مسابقات تیم‌های منطقه یک، منطقه سه، شهرداری مرکزی و سازمان تاکسیرانی در گروه اول و سازمان عمران، سازمان اتوبوسرانی، سازمان خدمات موتوری و فنی در گروه دوم حضور داشتند که هر کدام با برخورداری از بازیکنان مطرح، مدعی قهرمانی بودند.
در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی این مسابقات، در نهایت تیم‌های منطقه یک، منطقه سه، سازمان عمران و سازمان اتوبوسرانی موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند تا از بین آنها تیم‌های فینالیست مشخص شوند.
در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم فوتسال اتوبوسرانی به مصاف تیم منطقه سه رفت که این دیدار جذاب و تماشایی در نخستین بازی نیمه نهایی، ۲ بر یک به سود اتوبوسرانی پایان یافت.
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات، تیم‌های فوتسال سازمان عمران و منطقه یک به مصاف یکدیگر رفتند که در یک دیدار پر افت و خیز، فوتسالیست‌های سازمان عمران با کسب پیروزی ۵ بر ۱ مقابل یکی از مدعیان قهرمانی راهی دیدار نهایی شدند.
بدین ترتیب تیم های منطقه یک و منطقه سه برای کسب عنوان سومی مسابقات به دیدار هم رفتند که در پایان تیم “منطقه سه” ۳ بر ۲ پیروز میدان شد و عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کرد.
تیم‌های سازمان اتوبوسرانی و سازمان عمران نیز به مسابقه پایانی راه یافتند تا تیم قهرمان پس از پایان ۴۰ دقیقه رقابت نزدیک این دو تیم در وقت قانونی، شناخته شود.
در دیدار نهایی فوتسالیست‌های سازمان اتوبوسرانی و سازمان عمران در حضور جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان به مصاف یکدیگر رفتند. دیدار دو تیم بسیار زیبا و جذاب بود اما دو تیم هر چقدر تلاش کردند راهی به دروازه یکدیگر نیافتند تا در نهایت در حالی که تماشاگران زیادی ناظر دیدار نهایی بودند، فوتسالیست‌های اتوبوسرانی بهتر از رقیب سرسخت خود عمل کردند و در پایان با تک گل “مجید رکابدار” فاتح این دیدار شدند و بدین ترتیب “سازمان اتوبوسرانی” برای نخستین بار عنوان قهرمانی جام رمضان کارکنان شهرداری آبادان را کسب کرد.
علیرضا بچاری، مجید رکابدار، هانی دریس، حمزه بغلانی، احمد خلیلی پور، ایوب رحیم زاده، رحیم رحیم زاده، هاشم بچاری، احمد پیرزاده و جواد آلبوغبیش به مربیگری صادق امیری و سرپرستی صمد غریب پور ترکیب تیم فوتسال اتوبوسرانی شهرداری آبادان را در این مسابقات تشکیل می‌دادند.
“نسیم آذربایجان” از منطقه سه با زدن ۱۷ گل به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد. همچنین “امید طه زاده” از سازمان عمران با ۱۰ گل و “فرید بچاری” از منطقه یک با ۶ گل دیگر گلزنان برتر این دوره از مسابقات بودند.
داوری این دوره از مسابقات بر عهده آقایان علیداد جعفری، بهمن آقازاده و خالد حبیبی زاده بود و مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات را نیز “محمود تیلا” مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری عهده دار بود که با همراهی بهروز مفرشی و علی امینیان و علی خدری هیئت برگزاری مسابقات را تشکیل می دادند.

اسامی تیم نایب قهرمان (سازمان عمران):
سید امین خرسند، محسن بوالی، امید طه زاده، عطا سیادت، نسیم دیوانی، حسین یاسری، جاسم حزبه ئیان، نعیم عقباوی، مجید مطوری سلطان زاده، فاضل بوعبادیان. مربی: ابراهیم محمودی سرپرست: عبدالحسین شریفی.

اسامی تیم سوم (منطقه سه):
فرهاد میاحی، یداله صنعت زاده، شاکر خضیراوی، امین جوکار، رحیم آلبوغبیش، علی پرتقالی، فرید بچاری، سجاد جراحی، نسیم آذربایجان، رضا سعیدی، حسین خلف دریس. مربی: حسین خلف دریس سرپرست: حسین زال بهبهانی.

گلزنان برتر مسابقات:
۱۷ گل: نسیم آذربایجان (منطقه سه)
۱۰ گل: امید طه زاده (سازمان عمران)
۶ گل: فرید بچاری (منطقه یک)

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.