مشاور عالی شهردار اصفهان:

آمادگی شهرداری اصفهان برای حضور سرمایه گذاران خارجی در اجرای پروژه های کلان...

تاریخ انتشار: 03 آگوست 2014 - اخبار, اخبار بین الملل, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مشاور عالی شهردار اصفهان از آمادگی شهرداری اصفهان برای حضور سرمایه گذاران خارجی در اجرای پروژه های این کلانشهر خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد در دیدار با حسن قشقاوی معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: شهرداری اصفهان برای حضور سرمایه گذاران خارجی در انجام پروژه های کلان شهر اصفهان آمادگی دارد.
وی با اشاره به برگزاری اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس اصفهان (ICCN۲۰۱۴) افزود: در جلسه اخیر شهرداری اصفهان با دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشور خواستار تشکیل کمیته محتوایی اجلاس مجمع عمومی در وزارت امور خارجه با موضوعات پاسداری از «میراث فرهنگی ناملموس» در برنامه ریزی شهری؛ نقش «میراث فرهنگی ناملموس» در بهبود محیط زیست و کیفیت زندگی؛ راهکارهای ترغیب گردشگری «میراث فرهنگی ناملموس» جهت ارتقای دیپلماسی شهری و نقش «میراث فرهنگی ناملموس» به منظور اصلاح سبک زندگی جوامع و هویت انسانی شدیم.
قشقاوی نیز ضمن استقبال از برنامه ریزی برای حضور سرمایه گذاران خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور در پروژه های کلان شهری از پیگیری این امر تا حصول نتیجه خبر داد.
در حاشیه سفر اعضای یکصد و پنجاه و ششمین نشست برگدورف به شهر اصفهان نیز این آمادگی اعلام و در خصوص چالش های شهر اصفهان و از جمله خشکسالی های اخیر به ویژه در حوزه آبریز زاینده رود، آلودگی هوا و ترافیک کلانشهر اصفهان با اندیشمندان موسسه علمی تحقیقاتی کوربر مذاکراتی گردید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.