تاریخ انتشار: 09 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

هفدهم مرداد روز خبرنگار گرامی باد؛ روز خبرنگار بهانه ای است برای به یادآوری تعهد و ایثار...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

هفدهم مرداد مصادف با سال روز شهادت محمود صارمی، یادآور تلاش و مجاهدت کسانی است که در تمامی عرصه ها با حضور خود مسئولیت تاریخی را در بیان واقعیات رقم می زنند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد، امین، دلسوز، فداکار و صبور تبریک و تهنیت گفت.
وی همچنین عنوان کرد: روز خبرنگار روز تجلیل از همه فعالان عرصه اطلاع رسانی است، خبرنگاران دیده بینای مردم هستند نمادی از تلاش و ایثار قاصدانی است که صادقانه در فرآیند حساس برای شاداب نگه داشتن جامعه بهره می‌گیرند.
یوسف زاده تصریح کرد:این خبرنگاران هستند که خدمات انجام شده را به مردم منتقل کرده و نشاط و انگیزه و امید را در مردم زنده نگه دارند، در زاویه مقابل هم با استقبال صادقانه و خیرخواهانه انتقادات و ایرادات و آنچه خود می‌بینند و هر آنچه را مردم منتقل می‌کنند، به مصداق نقد صادقانه و کیفیت افزا برای مسوولان بازتاب داده و سبب ارائه خدمات بهتر می‌شوند.
وی نقش خبرنگاران را به عنوان پیامبران جامعه ستود و تصریح کرد: اگر خبر همان پیام باشد و پیام همان خبر شاید خبرنگار در گستره لغت هم ردیف واژه پیامبر باشد و البته در حوزه معنا هم خبرنگاران را باید سالکان راه پیامبران دانست، همانها که حقایق و واقعیات را به مردم می نمایانند چرا که خبرنگار نه عقد اخوتی با صاحبان ثروت و قدرت دارد و نه وامدار اهل سیاست و جریانهای سیاسی است که اگر باشد دیگر آنچه مخابره می کند خبر نیست. بنابراین هر گونه انتظار جانبداری از خبرنگار بیجاست، همراهی و همدلی خبرنگار تعریف و تمجید نیست بلکه انصاف است و انصاف همان است که در کنار خوبیها و کارآمدیها، نقایص، ضعفها و ناکارآمدیها را هم فریاد کند و اگر چنین شد عین همراهی و همدلی است.
شهردار منطقه سه مشهد در ادامه افزود: این روز فرصتی مغتنم است تا از صاحبان اندیشه و قلم و جهادگران عرصه ی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم عزیزمان، قدردانی و تجلیل به عمل آید و از تلاش های آنان در راه اعتلای میهن عزیزمان تقدیر نمود.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.