- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

دوربین های نظارت تصویری تا مهرماه سال جاری به محدوده طرح ترافیک اصفهان می آیند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از نصب دوربین های نظارت تصویری تا مهرماه سال جاری در محدوده طرح ترافیک اصفهان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه طرح محدوده زوج و فرد ترافیک در اصفهان برای مدیریت تقاضا، کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر و کاهش آلودگی هوا اجرایی شد اظهار داشت: اجرای این طرح با مشکل مواجه بود و اگرچه در ابتدا این محدوده که هسته مرکزی شهر اصفهان را در بر می گرفت توسط پلیس راهور کنترل و اعمال قوانین می شد ولی از سال گذشته کنترل هوشمند این محدوده مورد توجه قرار گرفت.
وی اذعان داشت: خردادماه امسال مناقصه انتخاب پیمانکار این طرح برگزار شد و پس از آن پیمانکار انتخاب و قراردادی به مدت ۶ ماه با این پیمانکار منعقد و قرار شد در کمتر از ۶ ماه محدوده زوج و فرد به دوربین های نظارت تصویری مجهز شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۲۶ نقطه ورودی شهر به محدوده زوج و فرد ترافیک برای نصب شناسایی شده است گفت: دوربین های خریداری شده اکنون به شهرداری تحویل داده شده است که این هفته دوربین های نظارت تصویری در اولین نقطه این محدوده به صورت آزمایشی نصب می شود.
صلواتی با بیان اینکه بر اساس قرارداد باید محدوده طرح زوج و فرد ترافیک اصفهان تا آذرماه به دوربین های نظارت تصویری مجهز شوند بیان داشت: تلاش می کنیم تا مهرماه و قبل از سرد شدن هوا و رویارویی با معضل آلودگی هوا محدوده طرح زوج و فرد ترافیک اصفهان به دوربین های نظارت تصویری مجهز شود.
وی افزود: با اجرایی شدن این طرح که ۵ میلیارد تومان برای آن سرمایه گذاری شده است شاهد روان تر شدن ترافیک در هسته مرکزی اصفهان باشیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با نصب دوربین های نظارت تصویری در محدوده زوج و فرد ترافیک این محدوده تحت پوشش دوربین ها و مرکز کنترل و ترافیک اصفهان قرار می گیرد.