آغازعملیات راه اندازی مدیریت دیجیتال حمل و نقل عمومی درون شهری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک خبرداد:

آغازعملیات راه اندازی مدیریت دیجیتال حمل و نقل عمومی درون شهری...

تاریخ انتشار: 11 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک از آغاز عملیات راه اندازی مدیریت دیجیتال حمل و نقل عمومی درون شهری،در طی روز های اخیر خبر داد.
ابوالفضل شالی بگ ضمن اعلام این خبر افزود: با افزایش حجم ترافیک در معابر درون شهری و لزوم نظارت بر عملکرد خودرو های عمومی و شخصی در حال تردد، اهمیت ورود به سیستم های دیجیتال نظارتی در معبرهای شهر اراک بیش از پیش هویدا شد.
وی در ادامه مطلب فوق خاطرنشان ساخت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک بر آن شد تا طبق برنامه ریزی و زمانبدی دقیق، هدف نهایی که همان دست یافتن به سیستم های به روز نظارتی اعم ازنصب دوربین های نظارت تصویری، دوربین های تردد شمارو دوربین های شمارنده وسایل حمل و نقل عمومی است را پیگیری و به مرحله عملیاتی برساند.
شالی بگ گفت: در حال حاضر اجرای عملیات نصب دوربین های نفرشمار و نظارتی اتوبوس های حمل و نقل عمومی درون شهری و سرپناه های ایستگاه های اتوبوس، در برخی از نقاط شهر و چند دستگاه اتوبوس به عنوان نمونه آغاز شده است که نهایی شدن این پروژه به کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و تقسیم اتوبوس ها در سایر نقاط و در صورت نیاز اعزام به مسیرهایی که بر اثر تردد مسافر با مشکل مواجه شده اند، منجر خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک همچنین افزود: اجرای نصب شمارنده در داخل وسایل حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار قرار دارد که بعد از اتمام عملیات نصب، در انجام پروژه های آمارگیری برای دریافت بازخورد انتقال خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر بسیار موثر واقع خواهد شد.
شالی بگ در پایان ضمن اعلام این خبر که با تکمیل تمامی این پروژه ها کلانشهر اراک نیز به شهرهای دارای سیستم کنترل هوشمند ترافیک می پیوندد ادامه داد: با یاری خداوند متعال بعد از بهره برداری نهایی از این طرح ها خواهیم توانست در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرامی، قدم های ارزنده تری برداریم

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.