تاریخ انتشار: 12 آگوست 2014 - اخبار

ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان کارتن خواب یک ضرورت اجتماعی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در راستای تقویت بنیان های اجرایی مصوبات شورای اجتماعی محلات؛

ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان کارتن خواب یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی است که با توجه به وجود بارگاه منور رضوی در مشهد رسیدگی جدی تر و بنیادی تر همه ی گروههای فعال اجتماعی را می طلبد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده با اعلام این خبر افزود: در همین راستا شورای اجتماعی محله بلال با هماهنگی کلانتری خواجه ربیع بیش از ۷۰ کارتن خواب شامل یک زن و ۶۹ مرد را که عمدتاً در حاشیه کال دروی مستقر بودند را جمع آوری و جهت ساماندهی به مراجع ذیربط تحویل داده اند.
وی در ادامه بیان کرد: توسعه نظارت اجتماعی شهروندان بر محلات و تقویت پایه های ضمانت اجرایی مصوبات شوراهای اجتماعی محلات یکی از رئوس اهداف شهردار منطقه سه است که در این موضوع خاص با تدبیر رئیس و اعضای شورای اجتماعی محله بلال و هماهنگی کلانتری خواجه ربیع، یکی از معضلات جدی این محدوده که موجب سلب آرامش شهروندان نیز شده بود مرتفع گردید.
وی همچنین اظهار کرد: یکی از دغدغه های همیشگی شهروندان محدوده بلال و کال دروی وجود کارتن خواب ها و معتادان ولگردی است که از شرایط موجود کال سوء استفاده نموده و آنجا را مکانی امن برای فعالیتهای آزار دهنده خود یافته اند، از این رو با انجام این عملیات یکی از مهم ترین مصوبات شورای اجتماعی محلات منطقه با عنوان ساماندهی متکدیان و کارتن خواب های حاشیه کال دروی اجرایی شد.
وی با تقدیر از همیاری کلانتری خواجه ربیع در اجرایی سازی این مصوبه تاثیر گذار خاطرنشان کرد: این عملیات در روزهای ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه سال جاری انجام گرفته است که با توجه به آثار مطلوب آن مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت و از این حیث به تثبیت جایگاه شوراهای اجتماعی محلات منطقه نیز یاری رساند.
یوسف زاده در پایان با اشاره به اینکه ساماندهی متکدیان یک ضرورت جدی است، جایگاه مهم مردم در همکاری با دستگاه‌های اجرایی جهت برخورد با این معضل اجتماعی را یادرآور شد و گفت: تصمیم گیری مردم درباره اینکه نباید به این افراد کمک کرد و در صورت رویت آنها بایستی از طریق سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷شهرداری مشهد اطلاع رسانی مناسب جهت جمع آوری و برخورد با آنها را به عمل آورد، می تواند بزرگترین همراهی شهروندان با ما در رفع این مسئله اجتماعی باشد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.