تاریخ انتشار: 12 آگوست 2014 - اخبار

افزایش سطح رضایتمندی شهروندان یک هدف است و نه یک شعار

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در مراسم تودیع و معارفه روسای نواحی و معاون فنی و عمران منطقه سه مطرح شد؛
افزایش سطح رضایتمندی شهروندان یک هدف است و نه یک شعار
مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمران، روسای نواحی ۲و۴ امور اداری در شهرداری منطقه سه مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، در این مراسم با صدور احکام جداگانه ای از سوی علی یوسف زاده شهردارمنطقه سه، دکتر نعمتی به عنوان معاون معاونت تازه تاسیس فنی و عمران منطقه سه، مرتضی طهماسبی و مجتبی قره باغی به عنوان روسای نواحی ۲ و۴ و کاظم محمدیان و سعید اکبری با عناوین سرپرست امور اداری و مسئول پیگیری های ویژه شهرداری منطقه سه منصوب شدند.
علی یوسف زاده در این مراسم با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط آقایان گنجی زاده، ابراهیم زاده و خاکپور در سمت های قبلی تاکید کرد: استمرار تلاش های صورت گرفته توسط این عزیزان موضوعی است که بایستی توسط مسئولان جدید نیز ادامه یابد.
وی با تاکید بر به اینکه قطعاً برگزاری این گونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست، خاطرنشان ساخت: اقدامات کنونی ما در سطح مناسبی قرار دارد و این جابه جایی ها با هدف بهبود شرایط کاری و کیفیت خدمات رسانی به شهروندان صورت پذیرفته است.
شهردار منطقه سه در این مراسم با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال مدیریت جهادی و اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، با توجه به حجم مشکلات شهرداری تنها راهکار شهرداری در این موقعیت را مدیریت جهادی دانست.
وی اصلی ترین دغدغه خود را به عنوان عالی ترین مقام اجرایی منطقه سه، افزایش حداکثری رضایتمندی شهروندان دانست و گفت: ما در منطقه سه این اصل که رضایت شهروندان بایستی در اولویت اقدامات قرار گیرد را نه به عنوان یک شعار که به عنوان یک اصل پذیرفته ایم و انتظار این است که همه نیروهای مجموعه در این مسیر طی طریق نمایند.
یوسف زاده بار دیگر به افزایش سطح زندگی شهروندان در این منطقه نسبت به گذشته اشاره کرد و به مسئولان جدید توصیه کرد که: باید همت و عزم خود را برای بهیود شرایط زندگی در محدوده های کمتر توسعه یافته منطقه جزم نمایید تا بتوانیم فاصله بین این محدوده ها با مناطق برخوردارتر شهر را به حداقل برسانیم.
در ادامه این مراسم محمود ریحانی که جهت معرفی دکتر نعمتی در پست معاون فنی و عمران منطقه سه به نمایندگی از نخعی معاون فنی و عمران شهرداری مشهد حضور یافته بود هدف و انگیزه تشکیل این معاونت جدید در مناطق بهبود خدمت رسانی به شهروندان عنوان نمو و گفت: اینکه بار اجرایی شهر بر دوش مناطق است جای هیچ شک وشبهه ای ندارد. راه اندازی معاونت جدید در مناطق نیز برای عریض و طویل کردن شهرداری مناطق نیست بلکه به جهت متمرکز کردن کلیه فعالیت های عمرانی در مناطق است.
مدیر حوزه نظارت بر پروژه های عمرانی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد، همچنین افزود: با توجه به شناخت مناطق از ریز مسائل عمرانی منطقه و جهت گیری های اجتماعی در اجرای پروژه ها بهترین روش برای اجرای پروژه های عمران شهری واگذاری و تصدی گری مناطق بر این حوزه است و امید داریم با راه اندازی این معاونت جدید سطح خدمت رسانی کیفی به شهروندان افزایش یابد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم احکام انتصاب توسط شهردار منطقه به مسئلان جدید اهدا و از تلاش های روسای سابق این حوزه ها تقدیر به عمل آمد.
زمان و محل درج خبر:

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.