- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

مدیریت امروز شهری در سطح کلان پاسخگوی نیازهای شهر نیست/شورایاران ارتباط خود را با شورای شهر و شهرداری حفظ کنند

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری زاهدان که در جمع شورایاران محلات منطقه ی دو حضور داشت گفت : هر آنچه را که شما عزیزان در رابطه با وجود مشکلات و مسائل می گوئید بخشی از نیازهای شهر ماست . شهر خیلی نیازها را دارد که متاسفانه مدیریت امروز شهری ما در سطح کلان پاسخگوی این نیازها نیست .
علیرضا سعیدی مهر افزود : متاسفانه تعامل بین بخشهای مختلف در شهر کم می باشد و این امر عدم سنجش نیازها را به صورت کامل به دنبال داشته و نارضایتی شهروندان را موجب شده است .
وی بیان داشت : ما در دنیایی زندگی می کنیم که مردم به مسائلی فراتر از امرار معاش فکر می کنند ، مسائلی از جمله اوقات فراغت برای آنها بسیار مهم است چراکه در صورت عدم ایجاد زمینه های مناسب برای پر کردن این اوقات ، و با توجه به شرایط خاص منطقه شهروندان علی الخصوص جوانان را به سوی انجام مسائلی آسان و البته خطرناک سوق خواهد داد .
وی فراهم نمودن زمینه های برگزاری فعالیتهای ورزشی را در این راستا بسیار مهم و مناسب ذکر کرد و گفت : تشویق شهروندان جهت روی آوردن به انجام فعالیتهای بدنی و همچنین برگزاری جشنواره های مختلف ورزشی خصوصاً در فصول تابستان و زمان فراغت جوانان ، علاوه بر ایجاد روحیه ی شور و نشاط در بین آنها باعث اشاعه ی فرهنگ سلامت در جامعه نیز خواهد شد .
سعیدی مهر با ابراز خرسندی از برنامه های شورای شهر در جهت برگزاری جشنواره ی مختلف فرهنگی و ورزشی شهروندان گفت : برگزاری اینگونه جشنواره ها در سطح محلات مختلف به تنهایی از عهده ی شورای شهر و یا شهرداری بر نخواهد آمد بلکه این امور همکاری تمامی دستگاه ها را می طلبد لذا شورایاران محلات در این راستا نقش مهم و موثری دارند و در واقع باید ارتباط خودشان را با ما حفظ کنند و به عنوان بازویی توانمند درکنار مسئولین قرار بگیرند .
وی در پایان اظهار داشت : متاسفانه در گذشته چهره ی مناسبی از این استان در کشور انعکاس نیافته و فقط به نقاط منفی این منطقه اشاره شده است حتی در بسیاری از فیلمها به عنوان سوژه ی منفی از آن استفاده کرده اند لذا بایستی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ، ورزشی و سایر طرح های مناسب به گونه ای عمل کنیم که بازتاب مثبت و واقعی این منطقه را به سایر نقاط ایران اسلامی شاهد باشیم .