پیشرفت قابل قبولی در حوزه مدیریت شهری شهرکرد حاصل شده است
فرماندار شهرستان شهرکرد:

پیشرفت قابل قبولی در حوزه مدیریت شهری شهرکرد حاصل شده است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

DSC_0060فرماندار شهرکرد با حضور در شهرداری شهرکرد از روند خدمات رسانی این شهرداری در حوزه های مختلف بازدید کرد.
حمید ملکپور دهکرد، عملکرد شهرداری شهرکرد در خدمات رسانی به مردم این شهر را مطلوب ارزیابی نموده و اظهار داشت: پیشرفت های قابل قبولی طی چند سال اخیر در حوزه مدیریت شهری شهرکرد حاصل شده است که این امر روند توسعه و پیشرفت مرکز استان را در پی داشته است.
وی شهرکرد را ویترین و نماد استان معرفی کرد و افزود: نگاه ما به شهرکرد نگاه فرا شهرستانی و استانی است.
فرماندار شهرکرد ضمن قدردانی از زحمات این شهرداری در سفر ریاست محترم جمهوری به استان، روند فعالیت های فرهنگی توسط شهرداری شهرکرد را چشمگیر ارزیابی کرد و تصریح کرد: نگاه و رویکرد فرهنگی به اقدامات و پروژه های شهری امری ضروری است.
ملکپور دهکردی ادامه داد: شهرکرد دارای مشکلات عدیده ای می باشدکه برخی از آنها به خوبی مدیریت شده و وضعیت موجود این شهر نسبت به سنوات قبل تغییر کرده و بهتر شده است.
وی توسعه و آبادانی مرکز استان را نیازمند همکاری و مشارکت سایر ارگانها و دستگاههای خدمات رسان عنوان کرد و خواستار استقرار واحدهای اداری در یک مکان مشخص و ایجاد مجتمع ادارات جامع و کامل در مرکز استان شد.
فرماندار شهرکرد همچنین بر لزوم تهیه طرح ترافیک شهری، اصلاح جوی و جداول در مرکز شهر، ساخت پارک سوار، تکمیل کمربندی جنوب شهر، افزایش ایستگاههای آتش نشانی و بر رفع برخی از مشکلات موجود در سطح پارکهای سطح شهر به منظور رفاه حال گردشگران تأکید کرد.
در ادامه نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد از آغار به کار مناطق یک و دو شهرداری شهرکرد در سالجاری خبر داد و گفت: این اقدام مهمترین گام برای توسعه زیربنایی و پیشرفت مرکز استان است.
وی با بیان اهمیت منطقه بندی جدید شهرکرد گفت: با تفکیک و تقسیم شهرکرد به ۲ منطقه، اقدامات زیربنایی و اساسی برای توسعه و آبادانی شهر و خدمت رسانی به شهروندان سازمان یافته و سریع تر انجام می شود.
شهردار شهرکرد افزود: با این تقسیم بندی، درآمدها و هزینه های شهری شفاف تر و در چارچوب های مشخص تعیین و هزینه خواهد شد.
غلامیان دهکردی در ادامه گفت: سهم اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری شهرکرد از محل تملک دارایی در سال های قبل جوابگوی نیازهای شهری نبوده است که ما برای توسعه شهر و با توجه به محدودیت منابع مالی، نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در فعالیت ها و اجرای پروژه های عمران شهری هستیم.
وی مشارکت بخش خصوصی را موجب رونق اقتصادی شهر، جذب منابع پایدار، خدمات رسانی بهینه و پاسخگویی به انتظارات شهروندان عنوان کرد.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.