برنامه ی اصلی شهرداری زاهدان توزیع عادلانه ی خدمات در نقاط مختلف شهر می باشد
رئيس حوزه ي شهردار :

برنامه ی اصلی شهرداری زاهدان توزیع عادلانه ی خدمات در نقاط مختلف شهر می باشد...

تاریخ انتشار: 14 آگوست 2014 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ رئیس حوزه ی شهردار زاهدان با اشاره به تلاشهایی که در راستای مرتفع شدن مشکلات مردم صورت گرفته است گفت : شهرداری زاهدان همواره در مسیر ارائه ی خدمات هر چه بهتر به شهروندان از تمامی امکانات موجود استفاده می کند و سعی در فراهم نمودن موجبات جلب رضایت شهروندان دارد و در همین راستا اخیراً طبق مصوبه ی شورای محترم اسلامی شهر به میزان ۳۰ درصد در پرداخت عوارض شهروندان تخفیفاتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم شهروندان عزیز با استفاده از این فرصت پیش آمده و با پرداخت عوارض مورد نظر ما را در انجام وظایف تعریف شده یاری نمایند .
نظیر احمد هاشم زهی گفت : برنامه ی اصلی شهرداری زاهدان توزیع عادلانه ی خدمات در نقاط مختلف شهر می باشد و در این خصوص تفاوتی بین محلات حاشیه شهر و دیگر محلات وجود ندارد .
وی افزود : یکی از مواردی که شهرداری زاهدان با جدیت آن را دنبال می کند موضوع بهسازی بافتهای فرسوده ی واقع در محدوده ی شهر است که با توجه به اینکه حدود ۱۲۷۰ هکتار از سطح ۷۵۰۰ هکتاری مساحت شهر زاهدان را بافت فرسوده تشکیل می دهد بخش عمده ای از برنامه های ما به این موضوع اختصاص یافته است .
وی گفت : جمعیتی حدود ۲۲۰ هزار نفر از مردم زاهدان در محدوده ی بافتهای فرسوده زندگی می کنند که مناطق شمال ، شمال شرق و مرکز زاهدان را شامل می شود .
رئیس حوزه ی شهردار زاهدان در رابطه با اجرای طرح بازسازی محدوده ی میدان فلسطین نیز توضیحاتی داد و گفت : محدوده ی میدان فلسطین بالغ بر ۴ هکتار بافت فرسوده دارد که شهرداری زاهدان از طریق بخش خصوصی قرارداد کارگزاری را منعقد نموده و قرا است این شرکت به نیابت از شهرداری به این موضوع ورود پیدا کند .
وی اظهار داشت : قسمت اعظم برنامه ی ما در خصوص تملک املاک محدوده ی اجرای طرح بوده که بخش زیادی از آن اجرا شده و مابقی آن در دست اقدام است و مقرر شده تا مشاور گزینه های خود را تا مهرماه سال جاری به ما ارائه دهد و پس از آن نسبت به اجرای پروژه اقدام شود .
هاشم زهی در خصوص طرح بازگشایی معابر خیابان مولوی حسین بر به طرف جام جم گفت : در مسیر اجرای این طرح ۵۹ باب منزل وجود دارد که تا کنون ۶ باب آن به طور کامل تملک شده و ۱۷ باب منزل دیگر که قسمتی از آنها در طرح تعریض قرار داشتند نیز نسبت به تعریض آنها اقدام شده و در نهایت امر ۳۶ منزل در مسیر انجام پروژه باقی مانده است که بعضاً نیاز به تملک و یا تعریض دارند که در دست اجرا می باشند .
وی در پایان در خصوص اجرای پروژه ی پل روگذر بلوار جانبازان نیزگفت : اجرای این پروژه حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در حال حاضر منتظر تامین اعتبار آن هستیم و تا این امر محقق نشود اجرای آن امکان پذیر نخواهد بود .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.