رکاب زنی شهردار منطقه۲۱ در سطح ناحیه یک
تاریخ انتشار: 11 می 2021 - اخبار, اخبار شهرداری ها

رکاب زنی شهردار منطقه۲۱ در سطح ناحیه یک

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با بیست و یکمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، پویش سه شنبه بدون خودرو توسط شهردار، معاون حمل ونقل و ترافیک و شهردار ناحیه یک در سطح این ناحیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، صبح امروز رضا رجب زاده شهردار ورودی غربی پایتخت با همراهی سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک و رمضانی شهردار ناحیه یک به وسیله دوچرخه از سطح معابر اصلی این ناحیه بازدید کرد.
در طی انجام این بازدید میدانی صبحگاهی رجب زاده با تاکید بر این نکته که مهمترین وظیفه مدیریت شهری بهبود وضعیت نگهداشت شهر است، افزود: بدون همراهی و همفکری شهروندان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنان نمی‌توان کلانشهری مانند تهران را به درستی اداره کرد و مسیر توسعه و پیشرفت را پیمود.
وی تاکید کرد: با شفاف سازی و ارائه گزارش های مستند به شهروندان که هم اکنون در قالب طرح های گزارش به مردم از طریق پرتابل های سطح شهر و فضای مجازی در اختیار و دید عموم قرار گرفته می توان زمینه ساز برقراری اعتماد دوسویه بین مدیریت شهری و مردم شد.
لازم به ذکر است، طی بازدید میدانی امروز صبح، شهردار منطقه۲۱ با حضور در تقاطع‌های مهم ناحیه یک و گفتگو با پلیس راهور مستقر در این بخش ها از نزدیک در جریان وضعیت ترافیکی و حجم عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین قرار گرفت.

چاپ چاپ