رئيس شوراي اسلامي شهر زاهدان :

باید شرایط را جهت انجام ساخت و سازهای قانونی برای مردم هموار کنیم...

تاریخ انتشار: 20 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

باید شرایط را جهت انجام ساخت و سازهای قانونی برای مردم هموار کنیم/ عزم جدی از طرف مسئولین اداره ی برق برای کاستن مشکلات مشاهده نمی شود
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت : شوای شهر همواره در تلاش است تا مسائل و مشکلات شهر و شهروندان را به حداقل برساند و در این راستا یکی از مهمترین و بزرگترین دغدغه های ما ، موضوع مشکلات مربوط به زمینهای برق و جهاد میباشد که تا کنون با توجه به نشستهای متعددی که با مسئولین ذیربط داشته ایم متاسفانه به علت عدم همکاری مناسب از سوی برخی دستگاه های ذیربط ، این مشکلات هنوز مرتفع نشده است .
“عبدالناصر گرگیچ” افزود : طبق آخرین نشستی که با مسئولین محترم اداره برق داشتیم مقرر شد مسئولین اداره ی مذکور ظرف مدت ۱۰ روز به شهرداری مراجعه و جهت امضای تفاهم نامه ای در رابطه با نحوه ی پرداخت هزینه ها و حق و حقوق شهرداری اقدام کنند اما تا کنون علی رغم ارسال تفاهم نامه از سوی شهرداری به اداره ی برق متاسفانه این امر محقق نشده .
وی با اشاره به مشکلات ناشی از ساخت و سازهای غیر مجاز در نقاط مختلف گفت : با توجه به اینکه متولی اصلی واگذاری زمینهای واقع در محدوده ی شهرک برق ، مسئولین اداره ی برق می باشند متاسفانه تا کنون همکاری مناسبی در راستای حل مشکلات ساکنین واقع در این منطقه از طرف اداره ی مذکور مشاهده نشده لذا مسئولین باید به جهت جلوگیری از افزایش مسائل و مشکلات ، شرایط را جهت انجام ساخت و سازهای قانونی برای مردم فراهم کنند .
وی بیان داشت : برای ارائه ی خدمات به اراضی واقع در شهرک جهاد و برق به محدوده ی شهر سه شرط که شامل پرداخت حق ورودی ، واگذاری سرانه های خدماتی و آماده سازی زمینها می باشد گذاشته شده است و تا زمانی که این سه شرط عملی نشود شهرداری نمی تواند به شهروندان ساکن در این اراضی خدمات مورد نیاز را ارائه دهد .
گریچ اظهار داشت : حق ورودی برای اراضی برق جهت پیوستن به محدوده ی شهری ۱۰ درصد ارزش زمینهای موجود تعیین شده که متاسفانه به علت عدم عزم جدی از طرف مسئولین اداره ی برق منطقه ای برای حل مشکلات این اراضی ، متاسفانه این امر تا کنون محقق نشده و باعث شده تا مشکلات باقی بماند .
وی گفت : برای حل مشکلات زمینهای مورد نظر و سایر اراضی که دارای مشکلات مشابهی هستند کارگروهی با حضور معاونت محترم دادستانی ، اداره ی راه و شهرسازی ، شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط تشکیل شده و امیدواریم بتوانیم در کوتاه ترین زمان مشکلات مردم را برطرف کنیم .
وی در پایان اذعان داشت : در صدد استفاده و بومی سازی تجربیات و راه حلهای سایر مناطق کشور که در جهت حل مشکلات مشابه ما اقدام کرده اند و به نتیجه رسیده اند نیز هستیم و ان شاءا… با به کار بستن این تجربیات و راه حلها ، مشکلات شهروندان برطرف خواهد شد .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.