ارزیابی دانشگاه ها باید بر اساس ارزش آفرینی در جامعه باشد

ارزیابی دانشگاه ها باید بر اساس ارزش آفرینی در جامعه باشد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب گفت: سنجش دانشگاه ها باید بر اساس ارزش آفرینی در جامعه باشد و ارزش آفرینی معیار تحول است.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب، دکتر محسن حاج کاظمیان با بیان این مطلب گفت: ارزش آفرینی از مفاهیم اصلی و اساسی کسب و کار است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است به این مهم توجه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه ها و موسسات آموزشی معتبر در سراسر جهان معتقدند ملاک تفاوت دانشجویان بر اساس مدارک تحصیلی نیست و نقطه تمایز بر اساس این است که آنها درحقیقت چه میزان ارزش آفرین هستند.

رییس مرکز علمی کاربردی گروه انتخاب با بیان اینکه ارزش آفرینی بر اساس قابلیت های سازمانی و توانایی های فردی محقق می شود، گفت: لازم است آموزش های فنی و حرفه ای معطوف به مشاغل ارزش آفرین در جامعه باشد.

دکتر محسن حاج کاظمیان لازمه ی تحقق ارزش آفرینی را مدیریت علمی و بر مبنای اصول سازمانی در دانشگاه ها دانست و تصریح کرد: دانشگاه باید به عنوان یک شخصیت حقوقی سعی در تجربه کردن قانون طلایی ارتباطات باشند و از تجارب ارزشمند دیگر نهادها استفاده کنند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.