مدیران شهری لار با فرماندهی انتظامی  و رییس پلیس راهور لارستان بزرگ دیدار کردند
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

مدیران شهری لار با فرماندهی انتظامی و رییس پلیس راهور لارستان بزرگ دیدار کردند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه زینل قنبری رییس شورای اسلامی شهر، خلیل نامدار، اشکان عسکری، رستم روانبخش و سحر یادگار فرد از اعضای شورا و محمدامین منتظری مدیرعامل سازمان نقل همگانی شهر لار و حومه با سرهنگ داوود امجدی فرماندهی انتظامی و سرهنگ نوربخش رییس پلیس راهور لارستان بزرگ دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدار محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال، امنیت شهرستان را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند قدردانی کرد.

شهردار لار افزود: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه لارستان بزرگ، باعث افتخار و سربلندی در پیشگاه خداوند متعال است.

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر هم در این دیدار، کار نیروهای پر تلاش انتظامی را کاری بس خطیر و پر استرس بر شمرد.

خلیل نامدار عضو شورای اسلامی شهر لار هم گفت: تلاش نیروهای سبز پوش انتظامی که حافظ نظم و امنیت در کشور و حتی خارج از کشور هستند ستودنی است.

رستم روانبخش عضو دیگر شورای اسلامی شهر لار هم از راه اندازی کارگروهی در جهت تهیه و تدوین برنامه فرهنگ شهروندی بویژه در زمینه فرهنگ ترافیک خبر داد.

اشکان عسکری و سحر یادگارفرد هم ضمن تبریک این هفته، یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

در ادامه سرهنگ امجدی و سرهنگ نوربخش به گزارش کاملی از عملکرد نیروهای تحت امر خود در زمینه پیشگیری از جرایم، کاهش تصادفات جاده ای و درون شهری و همچنین خدمات ارائه شده به شهروندان در زمینه راهنمایی و رانندگی پرداختند.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

چاپ چاپ