تاریخ انتشار: 25 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

شهردار اهواز در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح جواد الائمه: مدیریت جهادی را در عمل باید ثابت کرد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سیدخلف موسوی شهردار اهواز به همراه دوایی فر معاون فنی و عمرانی، شفیع پور مدیر منطقه یک شهرداری و جمعی از مدیران شهرداری اهواز ضمن بازدید از آخرین مراحل اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح جواد الائمه ، در خصوص تسریع در انجام این پروژه تاکیدات لازم را ارائه نمود.
شهردار اهواز پروژه تقاطع غیر همسطح جواد الائمه را بزرگترین پروژه تقاطع غیرهمسطح در دست اجرای شهرداری اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تجهیز کارگاه این پروژه به اتمام رسیده و وارد مراحل اجرایی این پروژه شده ایم.
موسوی توضیح داد: در پروژه تقاطع غیرهمسطح جوادالائمه ۱۳۲ شمع به قطر یک متر و طول ۵۵۰۰ متر با ۳۰ هزار متر مکعب بتن ریزی، ۴ هزار تن آرماتوربندی، ۳۵ هزار مترمربع قالب بندی صورت خواهد گرفت.
وی ضمن اشاره به زمان بندی ۱۵ ماهه ابلاغ شده به پیمانکار برای اتمام این پروژه اظهار داشت: پل اصلی این پروژه در مجموع به طول ۷۰۸ متر به سمت پل شهید هاشمی و یک پل فرعی به طول ۲۷۰ متر در مسیر بلوار جمهوری و دانش خواهد بود.
شهردار اهواز ، تعیین مجری مقیم برای پروژه های در دست اجرا توسط شهرداری را عاملی برای افزایش دقت و سرعت عمل و کیفیت انجام پروژه ها دانست و خطاب به مدیران و پیمانکاران حاضر در جلسه گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است انتظار می رود شهرداری ها که در صف نخست خدمت به مردم قرار دارند، در عرصه عمل ، مدیریت جهادی را به نمایش بگذارند.
مهندس موسوی در ادامه تاکید کرد: حتی یک روز نباید پرداخت های مالی به پیمانکاران تاخیر داشته باشد و اگر مراحل اجرایی یک پروژه طبق زمانبندی انجام شده و صورت وضعیت ها وفق قوانین مربوطه ارائه شد باید شهرداری نیز به تعهدات خود عمل نماید تا سرعت اجرای پروژه بالا رود.
وی وعده داد هرماه یک بار ضمن بازدید از پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح جوادالائمه از همه توان خود برای بهره برداری سریع تر از این پروژه استفاده کند.
شهردار اهواز گفت: علاوه بر اینکه هدف ما در اجرای این پروژه ها رفع گره های ترافیکی است اما باید ظرفیت های معماری و زیبایی های بصری را در پروژه های عمران شهری رعایت نماییم.
موسوی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری اهواز برای پیمانکارانش ارزش قائل است و همه فعالان و خدمتگذاران به مردم را بازوی اجرای خود می داند و علاقه مندیم با همکاری و مساعدت همه نخبگان ، شهر را مطابق رضایت و علاقه مردم شریف اهواز بسازیم.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.