شهردارمنطقه یک درنشست رابطین ۱۳۷شهرداری منطقه یک:
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛شهردارمنطقه درنشست با مسئولان نواحی و مدیر سامانه ۱۳۷شهرداری که باهدف هم اندیشی و راهکارهای لازم درخصوص خدمت رسانی بهتر وسریعتر به درخواست های مردمی ارائه شده به سامانه ۱۳۷برگزارگردید به موضوع درخواست آسفالت ازسوی شهروندان که به عنوان بیشترین تعداد پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ اشاره نمودوگفت:از زمان راه اندازی سیستم جدید سامانه ۱۳۷در۲ماه گذشته تا کنون وازمجموع پیامهای ارسالی شهروندان به سامانه ۱۳۷منطقه یک؛۳۰%آن آسفالت ؛۲۰%تنظیف و حمل زباله؛۱۰%سدمعبر؛۱۰%اتلاف سگهای ولگرد،۱۵%فضای سبز پارکها؛۵% جمع آوری متکدیان؛۵%رفع مزاحمت های شغلی ساخت و سازهای غیرمجاز و ۵%سایرموارد می باشد که توسط رابطین و درزمانی مشخص توسط مسئولین نواحی اقدام به رفع آن می شود.
مهندس محمدعلی پیراسته درپایان ضمن تاکید بر جایگاه واهمیت این سامانه ازبرنامه ریزی جهت انجام سریعتردرخواستهای مردمی خبرداد وافزود:سامانه ۱۳۷موجب مشارکت شهروندان درشناسایی مشکلات شهری ومساعدت به شهرداری درانجام وظائف قانونی شده و باعث دریافت اطلاعات به موقع به مدیران شهری درباره نیازهای شهروندان وتشخیص ضرورت وارائه خدمات شهری درنواحی مختلف می گردد.
شهردارمنطقه یک کاشان خبرداد:
ازتعدادکل پیام ارسالی به ۱۳۷منطقه یک ۳۰%آن موضوع آسفالت است...
تاریخ انتشار: 26 آگوست 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -