آئین رونمایی از اثر هنرمند برجسته لارستانی همزمان با هفته بسیج در شهرداری لار برگزار شد

آئین رونمایی از اثر هنرمند برجسته لارستانی همزمان با هفته بسیج در شهرداری لار برگزار شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با هفته بسیج و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از اثر هنرمندانه استاد سید علی مومن از هنرمندان برجسته لارستان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با عنوان “دستت را به من بده” و با موضوع سرداران شهید شهرستان در شهرداری لار رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و کانون بسیج هنرمندان لارستان و با حضور خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، سبزپوشان سپاه و نیروی انتظامی، مسولین شهرستان، هنرمندان و هنردوستان، بسیجیان و کارکنان شهرداری لار برگزار شد، نواز شریفی لاری سرپرست شهرداری لار با بیان اینکه تقارن آغاز مسولیتم با دو اتفاق فرهنگی؛ یکی هفته کتاب و دیگری هفته بسیج را به فال نیک می گیرم، گفت: مجموعه مدیریت شهری، توسعه و پیشرفت همه جانبه شهری از جمله فرهنگ و بویژه فرهنگ شهروندی را در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ افسری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان هم در این مراسم در سخنانی به اهمیت و تاثیر هنر در روح و روان انسان اشاره نمود و قرآن را یکی از بارزترین اثر هنری خلق شده توسط یگانه خالق هستی برشمرد.

در ادامه این مراسم، با دستانِ پُرمهرِ پدر سردار شهید ماشاالله شیخی و فرزند برومند سردار شهید نجفعلی مفید، از این اثر هنری رونمایی شد.

این اثر هنری از این پس در یکی از بخش های پر رفت و آمد شهرداری لار در پیش چشم مراجعه کنندگان خودنمایی خواهد کرد.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

چاپ چاپ