ویژه برنامه فرهنگی و هنری «سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود
با مشارکت شهرداری منطقه یک؛

ویژه برنامه فرهنگی و هنری «سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود...

تاریخ انتشار: 03 ژانویه 2022 - اخبار, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

وﻳﮋه برنامه فرهنگی هنری سرو ایرانی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد ﺣﺎج ﻗﺎﺳﻢ سلیمانی و شهدای مقاومت از ۱۳ دی ماه لغایت ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰ و به مدت پنج روز در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ این ویژه برنامه ادای احترامی است از سوی جامعه هنری کشور به مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که از دوشنبه ۱۳ تا ۱۷ دی ماه و به مدت ۵ روز با حضور هنرمندان صاحب نام در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این ویژه برنامه با حضور مسئولین، اهالی فرهنگ و هنر و نیز جمعی از خانواده معظم شهدا در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه و همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی از ساعت ۱۴ با کاشت نمادین درخت سرو در محوطه فضای سبز فرهنگسرای نیاوران و افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی آغاز خواهد شد و در طول این پنج روز علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۸ از بخشهای متنوع نمایشگاه شامل آثار حجمی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، پوستر و … با موضوع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت دیدن نمایند. همچنین در این مدت تعدادی از هنرمندان صاحب نام نقاش و خوشنویس بصورت کارگاهی به خلق اثر پرداخته و با علاقه مندان تبادل نظر خواهند کرد.
مراسم اختتامیه این ویژه برنامه نیز با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و تقدیر از خانواده معظم شهدا در روز جمعه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
گفتنی است، این ویژه برنامه توسط فرهنگسرای نیاوران و با حمایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر،انجمن هنرهای تجسمی روایت فتح، سازمان اقتصادی کوثر و شهرداری منطقه یک برگزار می‌شود.

چاپ چاپ