تاریخ انتشار: 16 ژانویه 2022 - اخبار شهرداری ها

اجرای طرح های مورد تایید «یونیسف» در محله دردشت اصفهان

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خبر داد:
اجرای طرح های مورد تایید «یونیسف» در محله دردشت اصفهان
خانه کودک و نوجوان در محله دردشت احداث می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: طبق تصمیم مدیریت شهری و تائید یونیسف، در محله دردشت چند پروژه از جمله خانه کودک و نوجوان، توسعه پارک دوستدار کودک و ورزشگاه مادر و کودک برنامه ریزی شده است که با طراحی و آزادسازی صورت گرفته، عملیات ساخت خانه کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به زودی آغاز می شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین کارگر در این جلسه اظهار کرد: تصمیم مدیریت شهری جدید بر این است که اکثر پروژه های شهری در دل محلات اجرا شود، لذا برقراری ارتباط با ساکنان محله و کمک فکری آنها راهنمای خوبی در اجرای پروژه های مورد نیاز محلات محسوب می شود.
وی افزود: با نظر پیشکسوتان و معتمدین محله دردشت، مواردی همچون آزادسازی گلوگاه ها، احداث پارکینگ، ایجاد فضای سبز و محیط های مفرح و شاد برای اهالی محل و احداث ورزشگاه و فرهنگسرا از جمله مهمترین نیازهای مردم این محله تعیین گردیده است.
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق تصمیم مدیران شهری و تائید یونیسف در محله دردشت چند پروژه از جمله خانه کودک و نوجوان، توسعه پارک دوستدار کودک و ورزشگاه مادر و کودک برنامه ریزی شده است که با طراحی و آزادسازی صورت گرفته، عملیات ساخت خانه کودک و نوجوان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به زودی آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: طرح آزادسازی گلوگاه ها هر سال مورد توجه منطقه قرار گرفته و محله دردشت نیز در چند نقطه با مشکل گلوگاهی مواجه است که به زودی آزادسازی آن انجام می شود.
کارگر افزود: یکی از اولویت های ساکنان این محله، نیاز به پارکینگ عمومی عنوان شده که اجرای آن از طریق آزادسازی پارکینگ میدان شهدا و طراحی پارکینگ طبقانی، در دست بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پارکینگ مشارکتی سنبلستان در ضلع جنوبی این محله در دست احداث است و زمین بیمارستان امین نیز با توافقات اولیه به پارکینگ طبقاتی تبدیل خواهد شد که اجرای این طرح از سوی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی می‌باشد.

چاپ چاپ