تاریخ انتشار: 16 ژانویه 2022 - اخبار

استقبال شهرداری از شهید گمنام تازه تفحص شده در رفسنجان

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیریت شهری با انجام اقدامات فرهنگی، خدماتی و تبلیغاتی برای استقبال باشکوه از شهید گمنام اقدام کرده تا شهر در آستانه وفات حضرت ام البنین(س) رنگ و بوی شهدا بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و استقبال باشکوه از شهید گمنام در رفسنجان، مدیریت شهری ضمن چیدمان مناسب فضای عمومی شهر برای آذین بندی و آماده سازی مسیر تشییع کاروان شهید گمنام اقدام کرده است.
راه اندازی موکب برای پذیرایی از شهروندان در طول مسیر تشییع و طراحی و مناسب سازی آرامگاه و مقبره شهید در شهرک یادگار امام نیز از دیگر فعالیت های شهرداری رفسنجان طی روزهای اخیر بوده است.
ضمناً به منظور حضور گسترده شهروندان در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام، مدیریت شهری با در اختیار قرار دادن ظرفیت کامل حمل و نقل عمومی، برای جابجایی بدرقه کنندگان از میدان شهید سلیمانی تا مقابل مهمانشهر نیز اقدام خواهد کرد.
گفتنی است، پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۶ دی ماه با همراهی مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران از میدان شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت شهرک یادگار امام (ره) تشییع و در خانه ابدی اش آرام می گیرد.
این شهید والامقام در تاریخ ۱۹ اسفندماه سال ۶۳ در سن ۲۳ سالگی در منطقه شرق دجله و در عملیات بدر به فیض شهادت نائل گشته است.

چاپ چاپ