- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

دیدار مردمی شهردار منطقه۲۱ و عضو شورای شهر در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س)

دیدار مردمی حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرک استقلال برپا شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، این دیدار مردمی که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با حضور نمازگزاران و شهروندان این منطقه در محل مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) برپا شد با سخنرانی عضو شورای شهر و شهردار منطقه۲۱ و همچنین بیان مشکلات حوزه شهری از زبان شهروندان همراه بود.
آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل گفت: بنابر تاکیدات دکتر زاکانی شهردار محترم تهران، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در دوره جدید تمام سعی و تلاش خود را بر این مهم معطوف داشته تا مشکلات شهر و مسائل شهروندان را در چارچوب قانون حل و فصل نماید.
وی همچنین افزود: رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی حاکم بر سازمان بزرگ شهرداری تهران، هم اکنون با بازدیدهای میدانی مستمر و دیدارهای مردمی با شهروندان در مساجد و همینطور پاسخگویی به پیام ها و درخواست های بحق شهروندان درحال پیگیری است.
آقامیری در ادامه یادآور شد: از ابتدای حضورم در شورای اسلامی شهر تهران به صورت مداوم با حضور در مساجد مناطق ۲۲گانه، علاوه بر گفت و شنود با شهروندان؛ برگه‌هایی را که با هدف درج درخواست های آنان در جمع نمازگزاران توزیع می شود را پس از تکمیل به شخصه مطالعه کرده و پیگیری می کنم.
کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ نیز در این دیدار مردمی گفت: برگزاری مستمر دیدارهای مردمی با شهروندان در احیای اعتماد دوسویه فی مابین مدیریت شهری و شهروندان که ذی نفعان حقیقی شهر هستند، کمک بزرگی کرده است.
وی ادامه داد: مساجد به عنوان خانه خدا، به مکان مهمی برای گردهمایی و هم فکری در حوزه شهری تبدیل شده اند و مدیران به صورت بی واسطه با شهروندان دیدار و گفتگو می کنند و با مسائل شهر به صورت زنده آشنا می شوند.
کاشانی پور اظهار داشت: در مدیریت شهری کنونی، تمامی سعی ما بر این نکته متمرکز شده تا فرازی از دعای عهد که مضمون آن بر مدیریت شهری مهدوی تاکید دارد، نقشه راه ما باشد؛ این مهم به این معناست: شهری آباد و شهروندانی مکرم و برخوردار.
شهردار منطقه۲۱ تصریح کرد: از نظرات و صحبت های شهروندان ساکن در محله های ۱۳گانه این منطقه در حل مسائل شهری کمک گرفته ایم، زیرا آنان با تمام وجود به محله محل سکونت خود تعلق خاطر دارند و به طور مستقیم با مشکلات در تماس هستند.
لازم به ذکر است؛ شهروندان و نمازگزاران حاضر در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) با تکمیل فرم های توزیع شده، درخواست های بحق خود را به سمع و نظر شهردار و عضو شورای شهر رساندند تا موارد دریافتی براساس اولویت مورد حل و فصل قرار گیرند.