ادارات خدمات رسان در صورت نیاز به حفاری باید مجوزهای لازم را اخذ نموده و در پایان نسبت به ترمیم آن اقدام کنند
تاریخ انتشار: 24 ژانویه 2022 - اخبار, اخبار شهرداری ها

ادارات خدمات رسان در صورت نیاز به حفاری باید مجوزهای لازم را اخذ نموده و در پایان نسبت به ترمیم آن ا...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در ششمین جلسه شورای وحدت با محوریت “حفاری های سطح شهر توسط ادارات خدمات رسان” مطرح شد؛

کانال های حفاری شده توسط ادارات خدمات رسان، یکی از مشکلات پیش روی شهرداری ها در مواقع بحران / ادارات خدمات رسان در صورت نیاز به حفاری باید مجوزهای لازم را اخذ نموده و در پایان نسبت به ترمیم آن اقدام کنند

ششمین جلسه شورای وحدتِ چهار شهرستانِ “لارستان، خنج، گراش و اوز” با حضور فرماندار شهرستان خنج، بخشدار مرکزی، شهرداران، روسا و تنی چند از اعضای شوراهای اسلامی مراکز این چهار شهرستان با محوریت “حفاری های سطح شهر توسط ادارات خدمات رسان و مشکلات پیش روی شهرداری ها به سبب اینگونه حفاری ها” ؛ به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خنج در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این جلسه عبدالله حقیری فرماندار شهرستان خنج، در سخنانی عملکرد مجموعه مدیریت شهری چهار شهرستانِ “لارستان، خنج، گراش و اوز” در حوزه های مختلف؛ بویژه حوزه عمران و فرهنگ را مثال زدنی و ستودنی دانست.

فرماندار شهرستان خنج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بارندگی و سیل اخیر در شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز؛ عملکرد مجموعه مدیریت شهری چهار شهرستان در این زمینه را خوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به خسارت های وارده به خط انتقال آب از سد سلمان به این چهار شهرستان در سیل اخیر، از شورای وحدت خواست پیگیری رفع این مشکل را در دستور کار قرار دهد.

در ادامه، نواز شریفی لاری شهردار لار با اشاره به موضوع جلسه، یکی از مشکلات پیش روی شهرداری ها در مواقع بحران را کانال های حفاری شده توسط ادارات خدمات رسان دانست.

سپس؛ شهرام محمودپور شهردار خنج با بیان موارد قانونی در آیین نامه هماهنگی و صدور مجوز حفاری توسط سازمان ها و ادارات خدمات رسان، گفت: این ادارات در صورت نیاز به حفاری باید مجوزهای لازم را اخذ نموده و در پایان نسبت به ترمیم آن اقدام کنند.

ششمین جلسه شورای وحدت با ارائه راهکارهای مختلف توسط هریک از اعضا و بحث و تبادل نظر، به کار خود پایان داد.

“وحدت رویه” از مهمترین اصل شورای وحدت در رسیدن به اهداف اصلی این شوراست.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

چاپ چاپ