شهردار اصفهان:

خط دوی متروی اصفهان در حال اجرا است

تاریخ انتشار: 06 فوریه 2022 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

از سال آینده کیفیت زندگی در محلات کم برخوردار ارتقا می‌یابد

شهردار اصفهان گفت: هفته گذشته دستگاه TBM در ضلع غربی خط دو متروی اصفهان، از ایستگاه کهندژ به ایستگاه شهید خرازی رسید تا در ادامه به سمت ایستگاه آیت الله کاشانی حرکت کند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه شانزدهم بهمن‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع)، اظهار کرد: اصفهان روزهای شاد و سرزنده‌ای را پشت سر می‌گذارد و جاری شدن آب در زاینده‌رود باعث افزایش نشاط و شادابی در بین شهروندان شده است که امیدواریم در مدت طولانی‌تر و برای همیشه جریان آب در زاینده‌رود را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه آذین‌بندی‌های انجام شده به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، شهر را به ویژه در شب‌ها جذاب و دیدنی‌تر کرده است، افزود: با توجه به برگزاری جشن‌های مختلف در محلات شهر، شاهد افزایش شادابی شهروندان هستیم.
شهردار اصفهان ادامه داد: آرام آرام بوی بهار و خریدهای نوروزی در شهر استشمام می‌شود و ان‌شاالله مردم آماده استقبال از یک بهار بدون کرونا می‌شوند‎ لذا امیدواریم این موج را نیز به عنوان موج آخر بیماری پشت سر بگذاریم و سال جدید را با شرایط بهتری آغاز کنیم.
در زیر شهر، شهری در جریان است
وی با اشاره به انجام عملیات حفاری تونل‌های خط دو متروی اصفهان، گفت: هفته گذشته دستگاه TBM ضلع غربی خط دو متروی اصفهان از ایستگاه کهندژ به ایستگاه شهید خرازی رسید تا در ادامه به سمت ایستگاه آیت الله کاشانی حرکت کند.
قاسم زاده ادامه داد: در زیر شهر، شهری در جریان است و کارگران و مهندسان تلاش می‌کنند تا خط دو مترو را آرام آرام مهیا کرده و بخشی از ترافیک آزاردهنده را از سطح شهر به زیر زمین انتقال دهند.
از سال آینده کیفیت زندگی در محلات کم برخوردار ارتقا می‌یابد
شهردار اصفهان همچنین با بیان اینکه در این ایام بودجه شهرداری با نگاه متفاوت و رویکرد محله محوری در حال بررسی است، اظهار امیدواری کرد: از سال آینده کیفیت زندگی در بعضی از محلات شهر که از امکانات شهری کمتری برخوردار بوده‌اند، ارتقا یابد.

چاپ چاپ