تاریخ انتشار: 03 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

برگزاری گالری رسم میزبانی به مناسبت دهه کرامت در ساختمان منطقه۵...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

حسن هدایتی ضمن بیان خبر فوق افزود: آداب میزبانی از تاثیر گذارترین عوامل در جذب توریست است و قطعا در شهرهای مذهبی ارزش آن دو چندان می شود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج ، حسن هدایتی ، با اشاره به اینکه گالری رسم میزبانی درساختمان منطقه پنج برگزار گردید اظهار کرد : این طرح با هدف نهادینه سازی تکالیف شهروندی و ترویج فرهنگ میزبانی ، تقویت هویت محلی و شهری با رویکرد بالابردن سطح آگاهی شهروندان نسبت به سنت حسنه میهمان نوازی و تجلی روح دیانت و اخلاق اجتماعی در بین کارکنان شهرداری و برگزار گردید .

وی ادامه داد : آداب میزبانی از تاثیر گذارترین عوامل در جذب توریست است و قطعا در شهرهای مذهبی ارزش آن دو چندان می شود . امتیاز وجود بارگاه منور رضوی در مشهد . همجوار بودن منطقه پنج شهرداری با حرم مطهر همه ساله حجم زیادی از زائران را به این منطقه می کشاند و همین میزان گردشگر تثبیت شده ، دلیلی است تا شهرداری نیاز تقویت آداب میزبانی را جدی تلقی کند .

حسن هدایتی گفت : این گالری در ساختمان منطقه پنج به مدت ۱۰ روز دایر گردید که با استقبال بی نظیر کارمندان و مراجعه کنندگان این منطقه قرار گرفت . که در این گالری تصاویر ۲۰ تخته شاسی با محتوای فرهنگی و میزبانی به مناسبت دهه کرامت با هدف تکریم زائرین به نمایش گذاشته شد .

وی افزود : آثار فرهنگ میزبانی بر ذهنیت گردشگر ، باعث تاثیرگذاری بر متغییرهایی چون میزان ماندگاری ، انگیزه تکرار سفر و توصیه آن به دیگران می شود . معاونت فرهنگی و اجتماعی با آموزشهای کاربردی و برگزاری سمینارهای تخصصی و برگزاری این گالری های تصویری میتواند در تثبیت فرهنگ میزبانی و مهمان نوازی تاثیرگذار باشد .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.