تاریخ انتشار: 03 سپتامبر 2014 - اخبار, از سراسر ايران

خرید ۱۰۰ عدد کلاه ضد انفجار MSA

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بر اساس تصمیم گیری کمیته فنی سازمان آتش نشانی اصفهان صورت گرفت؛
مسئول کمیته ی فنی سازمان آتش نشانی اصفهان عنوان کرد: ۱۰۰ عدد کلاه ضد انفجار MSA بر اساس تصمیم گیری کمیته فنی سازمان خریداری شد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، کمیته فنی سازمان آتش نشانی اصفهان وظایف متعددی در خصوص تصمیم گیری های تخصصی درباره تحقیقات و خرید تجهیزات بر عهده دارد که به صورت ماهانه در خصوص نحوه انجام آنها تصمیم گیری و در صورت نیاز از کارشناسان مربوطه جهت ارائه توضیحات درباره تجهیزات دعوت به عمل می آورد.
مسئول کمیته فنی سازمان آتش نشانی اصفهان در خصوص نمونه فعالیت های انجام شده عنوان کرد: آماده سازی و انجام تحقیقات جهت خرید شاسی ۱۰ چرخ و ۶ چرخ جهت خودروی نجات و آبرسان، انجام تحقیقات و بررسی و طراحی جهت تبدیل سه دستگاه ۱۹۲۱ به اطفائیه فوق سنگین ۱۴ هزار لیتری از موارد صورت گرفته است.
آتشیار کریم روهنده افزود: از دیگر موارد می توان به تست آزمایشگاهی اُور حریق در آزمایشگاه هسا جهت بررسی کیفیت و مقاومت، تحقیقات در خصوص دستگاه های برش کوله ای، لباس های شیمیایی، تفنگ پرتاب طناب و همچنین بررسی جهت خرید آدمک برای تمرین در کوه و مانورها اشاره کرد.
وی ادامه داد: در حوزه خرید های صورت گرفته نیز می توان به خرید ۵۰ عدد بیسیم دستی، ورود ۷۵ دستگاه تنفسی به ناوگان عملیاتی، خرید ۱۰۰ عدد کلاه ضد انفجار MSA، خرید پروژکتور SMD برای ایستگاه ها و خرید چراغ قوه SMD برای پرسنل، خرید در آشیانه برای ایستگاه ۵، تحویل ۲۰۰ دست اُور و شلوار حریق به پرنسل و برنامه ریزی برای خرید تعداد ۲۰۰ دست دیگر و خرید ۵ دستگاه موتور لامبوردینی جهت کوپله کردن ژنراتورهای موجود در انبار برای آماده سازی جهت استفاده در ایستگاه ها پس از بررسی های فنی و کارشناسانه اشاره کرد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.