شهردار زنجان:

شهرداری زنجان یک میلیارد ریال به مساجد زنجان کمک کرده است...

تاریخ انتشار: 06 سپتامبر 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار زنجان با تشریح برنامه‌های شهرداری زنجان در راستای اقامه نماز گفت: شهرداری زنجان یک میلیارد ریال به مساجد زنجان کمک کرده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان محسن امین در دیدار با اعضای ستاد اقامه نماز زنجان اظهار کرد: شهرداری علاوه بر توجه به کارکنان در بحث نماز یک وظیفه ذاتی دیگری نیز دارد و آن اقامه فریضه نماز در بین شهروندان است.
وی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که فضای شهرمان با شهرت خود که پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل است متناسب شود.
شهردار زنجان افزود: در این راستا سعی می‌شود فضاهای عمومی، ایجاد امکانات برای برپایی نماز در جامعه را فراهم شود.
وی با تشریح برنامه‌های شهرداری زنجان در زمینه اقامه نماز گفت: صدور پروانه واحد تجاری بدون اخذ عوارض از مساجد برای گردش مالی مستقل، اختصاص و تحویل دو قطعه زمین با کاربری مذهبی در شهرک الهیه، نصب دستگاه جی پی اس اذان‌گو در پارک‌های سطح شهر، نصب تابلوهای بزرگ با محوریت نماز در مبادی ورودی شهر، پخش کلیپ‌هایی با موضوعیت نماز در تلویزیون‌های شهری و ایجاد سکوهای نماز در پارک ملت از جمله اقدامات شهرداری زنجان در زمینه اقامه نماز است.
امین تجهیز مساجد ورودی شهر و پارک ملت جهت استفاده عموم شهروندان و میهمانان ورودی شهر، تجهیز نمازخانه ترمینال و احداث سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه مناسب برای خواهران و برادران، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رابطین دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری ستاد اقامه نماز، همکاری با ستاد اقامه نماز برای هرچه باشکوه‌تر شدن نماز ظهر روز عاشورا، تهیه و نصب یک عدد استند در جنب ستاد اقامه نماز، دیوار نویسی با عنوان نماز بر روی دیوار ساختمان مدیریت درمان تامین اجتماعی را از دیگر اقدامات شهرداری زنجان در راستای اقامه نماز در سطح شهر عنوان کرد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.