به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه

پیگیری مصوبه تغییر و اصلاح مسیر خط اتوبوس عباس آباد

تاریخ انتشار: 07 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در پیگیری مصوبه شورای اجتماعی محله طبرسی ؛

با پیگیری شورای اجتماعی محله طبرسی مسیر خط اتوبوس عباس آباد تغییر و اصلاح شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، سید محمد قاضی مدیر اتوبوسرانی منطقه سه که میهمان اعضای شورای اجتماعی محله طبرسی بود قول مساعد به اصلاح و تغییر مد نظر شورای اجتماعی محله داد.
در همین راستا با توجه به تغییر مسیر این خط، همزمان با راه اندازی خطوط ویژه بی آرتی و ایجاد نارضایتی های عمومی شهروندان، این خواسته شهروندان مبنی بر برگرداندن خط اتوبوس عباس آباد به شرایط قبلی در شورای اجتماعی محله طبرسی مطرح و با پیگیری های به عمل آمده و حضور مدیر اتوبوسرانی منطقه سه و بررسی این خواسته شرایط تغییر وتحول این خط فراهم گردید.
شورای اجتماعی محلات به عنوان یک ابزار نظارت اجتماعی در محلات است، که پس از بررسی مشکلات یکی از مهمترین دغدغه های مردم محله را بازگرداندن این مسیر به شرایط قبلی جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان تشخیص داد که خوشبختانه پس از بررسی و کارشناسی های لازم و در پی قول مساعد به تغییر و اصلاح مسیر، این مصوبه مختوم به نتیجه دلخواه شهروندان محله طبرسی گردید.
گفتنی است دعوت از مسئولان شهری یکی از اقدامات جدی مورد پیگیری شوراهای اجتماعی محلات در منطقه سه است چراکه نگاه شوراهای اجتماعی محلات معطوف به بسترسازی و گسترش نظارت اجتماعی در این منطقه است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.