تاریخ انتشار: 07 سپتامبر 2014 - اخبار

پیام تسلیت حمیدآزموده شهردار بهشهر در سوگ ِ عالم جلیل القدر حضرت ایت الله سید صابرجباری امام جمع...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

ارتحال عالم جلیل القدر و فرهیخته ، روحانی مُصلح و فاضل حضرت ایت الله سید صابر جباری امام جمعه معزز و نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری که موجب تاثر و تألم گردیده را به پیشگاه مقام معظم رهبری ، علمائ اعلام ، خانواده مومن و شهروندان عزیز تسلیت عرض نموده و در جوار مضجع شریف کریمه اهل بیت علیها السلام از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان ِ معزز صبرو اجر مسألت می نمایم .
چهره تابناک آن عالم جلیل القدر از دانشی الهی وافری برخوردار بوده که نماد زهد ، وارستگی ، دنیا گریزی و وظیفه شناسی بشمار می رفت و در سیمای آن عالم فرزانه ،نجابت ، صفا و صداقتی موج می زد که در سیرت علمی و عملی ایشان دانایی ، پارسایی ، بردباری و ژرف اندیشی و بسی اوصاف نیک ِ دیگر بود ه و این سبک زندگی پاک و زلال می تواند برای همه مردم و روحانیت الگوی الهام بخش باشد. به روان پاک این سید بلند مرتبه و خدوم و پدر مهربان درود می فرستیم و امیدوارم همگان در تجلیل از این الگوی پاکیها و فضیلت همت بگمارند . روحشان متعالی و یادشان گرامیباد .
روابط عمومی بسیج شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.