- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

نمایشگاه پاییزه اصناف در استان کرمان برپا می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت:طرح فروش نمایشگاهی ویژه بازگشایی مدارس در تعدادی از شهرستان‌ها به شکل برگزاری نمایشگاه متمرکز انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان ، مصطفی زریسفی روز یکشنبه مورخ ۱۶/۶/۹۳ در نشست هفتگی تنظیم بازار استان، اظهار کرد: نمایشگاه ارائه محصولات مورد نیاز مدارس در شهرستان‌هایی نظیر زرند، رفسنجان و سیرجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اغلب نمایشگاه‌ها در شهریور ماه و فاصله زمانی ۲۰شهریور تا ۲۰مهر باید برگزار شوند، گفت: در مرکز استان نیز فروشگاه‌های بزرگ در قالب طرح فروش فوق‌العاده ویژه بازگشایی مدارس هماهنگ شده‌اند.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: حجم قابل توجهی دفاتر و نوشت‌افزار مدارس برای آغاز فصل مدارس در استان ذخیره شده است.
زریسفی اظهار کرد: با توجه به تک نرخی شدن ارز در سال‌های آینده، امید داریم که ثبات نسبی قیمت‌ها را در سال آینده شاهد باشیم.
وی با تاکید بر اینکه ارائه نوشت‌افزار و دفاتر مدارس در بازار به وفور عرضه می شود و افزایش قیمت محسوسی در این بخش شاهد نخواهیم بود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به وضعیت شیر در بازار کرمان بیان کرد: وزارت صنعت و معدن اعلام کرده است که امسال یارانه‌ای برای شیر اختصاص نخواهد یافت و باید بر اساس سیستم عرضه و تقاضا قیمت‌گذاری شود، اما هنوز استراتژی قیمتی دولت در این بخش مشخص نیست.
زریسفی تصریح کرد: از بحث فروشگاه‌های اینترنتی نیز در کرمان استقبال خوبی شده، تاکنون ۷فروشگاه اینترنتی فعال شده که خریدهای اینترنتی مردم را پاسخ می‌دهند.
وی با انتقاد از وضعیت پوشاک مدارس به ویژه پوشاک مدارس دخترانه گفت: چند سال است که مسئله پوشاک دانش آموزان دختر از اجناس عمده و بی کیفیت مشهدی تامین می‌شود که باید فکری برای آن شود.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با کمک اتحادیه پوشاک باید با ورود در بازار کالا، نگرانی خانواده‌ها و اصناف را در این بحث برطرف کنند.
علیرضا ابوالحسنی – روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت