- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

آغاز پروژ های نیمه دوم سال با طرح ضربتی

بدون اعتبارات استانی به پروژه کوهی خیل سرعت میدهیم
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر جلسه شورای اداری با حضور مسئولان واحدها در ساختمان شماره دو شهرداری برگزار گردید.
حمیدازموده شهردار بهشهر در این جلسه با تاکید براینکه فرصت زیادی تا پایان سال نمانده تاکید داشته است:
در روند توسعه پروژه های عمرانی و شهرسازی عوامل طبیعی ،بحران و حوادث غیر مترقبه دخالت داشته که هر یک از آنها به نوبه خود می تواند نقش تعیین کننده ای در پیشرفت یا عقب ماندگی پروژه داشته باشد .
شهردار بهشهر با جدیت در اینکه تعلل پیمانکار درعقب ما ندگی پروژ ه ها بدون عذر منطقی پذیرفته نیست خاطر نشان کرده است:
تاخیر در بهره برداری از پروژهای عمرانی منجر به صرف هزینه مازاد، کاهش سود و از دست دادن فرصت ها می شود بنابراین شناخت عوامل تاخیرتوسط واحد فنی و شهرسازی ضروری و از اهمیت زیادی برخوردار است .
وی ادامه داده است : با توجه به اینکه هیچ اعتبار استانی تا کنون برای ساماندهی مسیر سیلاب در کوهی خیل به شهرداری تخصیص داده نشده اما ما نسبت به تکمیل و اتمام این عملیات اصرارداشته و قبل از شروع فصل بارش سعی خواهیم کرد نسبت به اتمام فاز دوم اقدام و همچنین با تشکیل ستاد بحران و انتخاب اعضای ستاد نسبت به ساماندهی و تجهیز این بخش فعالیت نماییم .
شهردار بهشهر با اشاره به اینکه با افتتاح سه پروژه خدماتی تا حدودی از شرمندگی شهروندان بیرون آمدیم اذعان داشته است :
ما به این موضوع کاملا واقفیم که موفقیت در پروژههای عمرانی و شهرسازی بستگی ‌به برقراری تعادل مناسبی بین سه ‌عامل مهم، منابع مالی ، زمان بدون اتلاف وقت و بروز هیچگونه حادثه پیش بینی نشده و توان پیمانکارخواهد داشت اماحضور و نظارت دقیق و شبانه روزی کارشناسان و مسئولان دوائر مرتبط عامل ایجاد این تعاد نسبی خواهند بود که میتواند عملیات را در حد ایده آل تسریع ببخشند.
در ادامه سید خلیل نبوی معاون فنی و شهرسازی عنوان داشته است:
به دلیل حساسیت بالایی که در بحث رعایت نکات فنی در اجرای پروژه های عمرانی وجود دارد ، طی دستورالعمل هایی تأکیدات لازم را در خصوص اعمال و رعایت این دستورالعمل ها و اصول فنی انجام داده و در حال حاضر با توجه به کمبود نیروی انسانی سعی در نظارت رعایت دقیق موازین فنی خواهیم داشت.
در پایان مسئولان واحدها به نقطه نظرات و پیشنهادات مربوط به معضلات شهری پرداختند .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر