- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

جشنواره هشت بهشت در پارک وحدت به کار خود پایان داد

حسن هدایتی از پایان کار جشنواره هشت بهشت در پارک وحدت خبر داد و گفت : این جشنواره از تاریخ ۸ شهریور ماه تا ۱۵ شهریور در محل دریاچه پارک وحدت برگزار بود که با استقبال بی نظیر زائرین و مجاورین روبرو بود .

حسن هدایتی شهردار منطقه پنج هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ترویج و گسترش ورزش همگانی و بازی‌های بومی و محلی، ایجاد نشاط و شادی، غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد نگرشی مثبت نسبت به کارکرد شهرداری در میان شهروندان دانست و اظهار کرد :در بوستان وحدت بیش از ۳۵ غرفه برای آقایان و ۲۰ غرفه برای بانوان در نظر گرفته شده بود .

هدایتی در ادامه به آمار بازدید زائرین و مجاورین از این جشنواره اشاره کرد و گفت در طول هشت شبی که جشنواره هشت بهشت در بوستان وحدت برپا بود بیش از ۱۶۰۰۰ نفر از غرفهای موجود بازدید نمودند .

وی همچنین از حضور جناب آقای شادکام معاون فرهنگی و اجتماعی و فرهنگی شهر مشهد و آقای نخعی شریف مدیر امور تربیت بدنی شهرداری مشهد و همه مسولیین و دست اندکاران برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که این برنامه ها در سالهای آتی هرچه پربارتر برگزار گردد .

وی همچنین گفت این جشنواره با برنامه هایی همچون ورزشهای رزمی ، گروه سرود، نورافشانی و با اهداء جوایزبه شرکت کنندگان به اتمام رسید میزبان شهروندان و زائرین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علیه السلام بود