واحدهای حامی حقوق مصرف کننده در کرمان معرفی شدند
تاریخ انتشار: 14 سپتامبر 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

واحدهای حامی حقوق مصرف کننده در کرمان معرفی شدند

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نخستین همایش اعطای گواهینامه و تجلیل از واحدهای تولیدی و صنعتی حامی حقوق مصرف کننده در استان کرمان روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۶/۹۳ با حضور جمعی از مسوولان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تولیدکنندگان و صنعتگران در تالار ذغال سنگ کرمان برگزار شد.
این همایش را سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با هدف ترویج فرهنگ حمایت از حقوق مصرف کننده برگزار کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، گفت: دولت تدبیر و امید به بخش تولید و نظام معیشتی مردم، نگاه ویژه و موثر دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان ، ‘محمود سلطانی زاده’ روز پنجشنبه در نخستین همایش اعطای گواهینامه و تجلیل از واحدهای تولیدی و صنعتی حامی حقوق مصرف کننده در استان کرمان، افزود: یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی کالا و خدمات تولیدی واحدهای مختلف، کیفیت مناسب محصول است.
وی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی، محصول یا خدمتی را که ارایه می کنند باید دارای کیفیت مناسب باشد تا بتوانند در فضای رقابتی رشد کنند.
وی از داشتن قیمت مناسب خدمات و کالاهای تولیدی به عنوان یکی دیگر از مهمترین شاخص های ارزیابی واحدهای تولیدی و خدماتی نام برد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ارایه خدمات پس از فروش مناسب نیز یکی از شاخص ارزیابی واحدهای تولیدی و خدماتی است.
وی هدف اصلی از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ احترام به مصرف کننده خواند و افزود: این اقدام، گرامیداشت و ارزش نهادن به خدمات بنگاه هایی است که در مسیر حمایت از حقوق مصرف کننده، خدمات و اقدامات خوب و مناسبی را ارایه می کنند.

سلطانی زاده اظهار کرد: ارتباط بین واحدهای تولیدی و خدماتی با مصرف کنندگان در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تلاش به منظور شکل گیری انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مراکز شهرستان های استان به عنوان واسطه بین دولت، بنگاه های اقتصادی و مصرف کننده از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
وی رعایت شاخص های حمایت از حقوق مصرف کنندگان از طرف تولیدکنندگان و ارایه دهندگان کالا و خدمات را از دیگر اهداف برگزاری همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده عنوان کرد.

وی افزود: این همایش با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان و افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاهای واحدهای تولیدی داخلی برگزار شده است. مهندس سلطانی زاده اعلام داشت ۱۲ واحد صنعتی در این همایش گواهینامه حمایت حقوق مصرف کننده را دریافت نمودند .

روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.