پنجمین دوره المپیاد ورزشی محلات جام کوثر؛

برگزاری مسابقات فوتبال آقایان و فوتسال بانوان در سطح منطقه ۳...

تاریخ انتشار: 15 سپتامبر 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مسابقات فوتبال محلات آقایان در رده سنی نونهالان در زمین چمن یاس واقع در محله طبرسی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، مسابقات فوتبال آقایان به منظور تعمیم و گسترش ورزش محلات، ایجاد رقابت های سالم، ارتقا سطح کیفی مسابقات و همچنین جذب و کشف استعداد، در منطقه سه شهرداری مشهد برگزار می گردد.
در این رقابت تعداد ۴۰ تیم در رده سنی نونهالان یکصد بازی با یکدیگر انجام دادند که در نهایت از بین تیم های شرکت کننده سه تیم امید ، مسجدالنبی الف و مدرسه شمس و الشموس حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
همچنین با توجه به نقش مهم بانوان در خانواده و لزوم تقویت نشاط و شادابی آنان در جامعه پنجمین دوره المپیاد ورزشی فوتسال بانوان محلات منطقه سه نیز در مجموعه ورزشی یاس برگزار گردید.
در این مسابقات که با حضور ۲۴ تیم در رده سنی ۱۳ تا ۱۹، ۲۰ تا ۳۰ و ۳۰ به بالا به رقابت پرداختند تیم های قهرمان هر رده به مرحله شهری راه پیدا کردند که متعاقباً مسابقات شهری به صورت متمرکز برگزار خواهد گردید.
گفتنی است هدف از برگزاری این مسابقات تلاش برای ارتقای صحت و سلامتی از طریق ترویج فرهنگ ورزش، غنی سازی اوقات فراغت و تشویق شهروندان به امر ورزش و همچنین استفاده از پتانسیل تیم های محلی جهت سوق یافتن به مسابقات المپیاد ورزش محلات، است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.