تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2014 - اخبار

شهردار منطقه پنج مشهد از شناسایی چهار هزار و ۷۰۰فقره تخلف در حوزه خدماتی این شهرداری خبرداد ....

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ فقره تخلف ساختمانی در شرق مشهد شناسایی شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج مشهد مهندس حسن هدایتی روز سه شنبه در بازدید از فعالیت های اداره مهندسی و نظارت بر ساخت وسازهای شهرداری منطقه پنج مشهد افزود : این میزان تخلف ساختمانی شناسایی شده در مقایسه با سال گذشته رشد ۲و نیم درصد ی را داشته است .
سید حسن هدایتی با بیان اینکه عمده مشکلات موجود در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون پروانه به حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیر رسمی موجود در این مکان‌ها مربوط می‌شود، افزود: اهمیت و تأثیرگذاری سوء این تخلفات در کیفیت و کمیت زندگی شهری و توسعه شهر می‌طلبد تا نگاه ویژه‌ای به این مسائل داشته باشیم و بی‌تفاوتی امروز و عدم توجه به چنین مواردی در واقع تظلم و اجحاف در حق آینده شهر و نسل آینده ساکنان شهر مشهد خواهد بود.
وی افزود: ایجاد سکونتگاه‌های غیررسمی در حاشیه شهر علاوه بر از بین بردن کاربری‌های عمومی و زمین‌های زراعی پیرامون شهر، مشکلات عدیده اجتماعی را به همراه دارد که هم‌اکنون و بر اثر ساخت وسازهای غیرمجاز گذشته بخش عمده‌ای از توان مسوولان شهری و شهرداری مصروف حل این معضلات شده است.
وی اظهارداشت : با تلاش اداره مهندسی و نظارت برساخت وسازها از دوهزار و ۴۶۶ فقره تخلف جلوگیری شده است .
وی افزود : هم چنین برای چهار هزار ۲۷۵ تخلف ساختمانی اخطاریه صادر و ارسال شده است .
شهردار منطقه پنج مشهد گفت : با بررسیهای انجام شده بیشترین تخلفات شناسایی در پنج ماهه اول سال در تیر ماه ثبت شده است .
وی افزود : هم چنین در ماه های تیر ، اردیبهشت و مرداد به ترتیب بیشترین اخطاریه برای صاحبان واحدهای مسکونی متخلف درشرق مشهد صادر شده است .
حسن هدایتی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی ۴۳۶ فقره ابزار و مصالح ساختمانی در شرق مشهد جمع آوری و ضبط شده است .
وی بیان کرد : هم چنین ۲۷ دیوار و پی غیرمجاز تخریب و برای متخلفان آن پرونده تخلف تشکیل شده است .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.