تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2014 - اخبار

مشکل ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس در میدان شهدای کرمان حل می‌شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سریس خبر:اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان

در دیدار مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان با مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، مقرر شد به زودی مشکل ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس در میدان شهدای کرمان حل ‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان، مدیرعامل و تعدادی از کارشناسان سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان بازدید کردند.
مهندس محمدرضا عسکری مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان در این بازدید، با اشاره به مشکلات ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس میادین اصلی شهر، اظهار کرد: ان‌شاءالله با تملک اراضی و اجرای طرح‌های مورد نظر در میدان شهدا، عمده مشکل ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس در این نقطه شهر حل خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان نیز در این بازدید، ضمن خوش آمد و تقدیر از حضور مدیرعامل و کارشناسان سازمان بهسازی و نوسازی، گفت: کلیه سازمان‌های وابسته به شهرداری با شرح وظایف متفاوت و با هدف یکسان در قالب شهرداری بزرگ کرمان در خدمت مردم هستند.
مهندس مجید عسکری خاطرنشان کرد: در همین راستا انتظار می‌رود سازمان بهسازی و نوسازی از طرح‌های سازمان تاکسیرانی حمایت و پشتیبانی کند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.