شهرداری شهرکرد آماده استقبال از سال تحصیلی جدید است
تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی

شهرداری شهرکرد آماده استقبال از سال تحصیلی جدید است

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار شهرکرد از آمادگی شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس اقدامات گسترده ای در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.
نورالله غلامیان دهکردی ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شهرداری شهرکرد، بام ایران برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در مهر ماه امسال آماده است.
وی افزود: آغاز مهر این روزها برای پدر و مادرها و حتی مسؤولان شهری یادآور برنامه‌هایی است که شهرداری شهرکرد در اجرای آنها سهم بسزایی دارد.
شهردار شهرکرد به بیان جمع‌بندی کلی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری در ستاد استقبال از مهر پرداخت و گفت: از زمان فعالیت ستاد استقبال از مهر، هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مرتبط با سال تحصیلی جدید توسط شهرداری انجام شده است.
وی از مهمترین اقدامات ستاد مهر شهرداری تا آغاز مهر را خط کشی معابر جلوی مدارس، نصب بنر، نظافت و پاکسازی سطح شهر، توزیع اقلام فرهنگی در بین دانش آموزان، حضور مسئولان شهری در ویژه برنامه های مدارس، ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب عمومی مانند اتوبوس و تاکسی، لکه گیری و رفع چاله چوله های اطراف مدارس و برخی اقدامات فرهنگی دیگر عنوان کرد و گفت: شهرداری امسال به صورت ویژه به استقبال مهرماه می رود و قصد دارد رضایت شهروندان و اولیای دانش آموزان را فراهم آورد.
نورالله غلامیان دهکردی تصریح کرد: توسعه و گسترش فضاهای سبز، اجرای تمهیدات ترافیکی از جمله خط کشی های عابر پیاده، نصب سرعت گیر، نصب تابلوهای هشدار دهنده و شناسایی و رفع گره های ترافیکی از دیگر اقدامات این شهرداری است.
شهردار شهرکرد همزمان با فعالیت ستاد استقبال از مهر با هدف آشناسازی کودکان با رفتارهای شایسته ترافیکی و به منظور کاهش خطرات ناشی از عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی، کلاسهای مربوطه در محل پارک آموزشی ترافیک این شهر برگزار خواهد شد.
وی به کف‌شویی و جرم‌گیری داخل و شستشوی بدنه اتوبوس‌ها اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از ۱۲۰دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری از ابتدای سال تحصیلی آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و شهروندان است.
شهردار شهرکرد در ادامه به اجرای طرح بازرسی ویژه سازمان تاکسیرانی در استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و لزوم نظارت عملکرد ناوگان تاکسیرانی، بر سرویس مدارس نیز نظارت می‌شود.
غلامیان دهکردی خاطر نشان ساخت: همزمان با طرح استقبال از ماه مهر، نیروهای اتش نشانی شهرداری شهرکرد ضمن آماده باش کامل به توزیع اقلام آتش نشانی، بروشور و آموزش روش‌های ایمنی و چگونگی استفاده از کپسول های آتش نشانی توسط دانش آموزان در مدارس خواهند پرداخت.
روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.